Gå til innhold

Kan jeg stole på han?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har vært sammen med kjæresten i ett år. Flere ting har til sammen gjort meg sjalu og usikker på om jeg kan stole på han. Det som gjør meg usikker: Han var tidligere gift, og var utro mot hun mange ganger, med flere forskjellige damer. Han og konen hadde omtrent aldri sex etter at de fikk barn og ble mer venner enn kjærester så den "forstår" jeg på en måte.

Når han var singel innledet han et forhold til en gift kvinne og hadde jevnlig sex med henne, han kjente mannen hennes i jobb sammenheng.

Han er FRYKTELIG sjalu til tider, bare jeg prater med kompisene hans kan han bli mistenksom og sur og det har han ingen grunn til å være, jeg har ikke gjort noe galt. På seg selv kjenner man andre?

Jeg har "tatt" han i å sende sex- meldinger til en annen dame på facebook. Jeg gjorde det slutt, men ga han en sjanse til etter en haug med unnskyldninger. (Vi har mye sex så han kan ikke skylde på det).

Men jeg "unnskylder" han litt ved at jeg holder mer igjen når det gjelder oss enn det han ønsker. Jeg gjør det fordi det er barn inni bildet og fordi han har såret meg og hatt en merkelig oppførsel tiltider før denne episoden. Holder igjen når det gjelder å flytte sammen og føre oss opp som kjærester på facebook. Men det står at vi er i et forhold. Jeg vil bare være sikker denne gangen..

Han er veldig opptatt av sex.

Disse tingene til sammen gjør meg usikker. Selv om noe er fortid. Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: 222a6...2ca
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/399134-kan-jeg-stole-p%C3%A5-han/
Del på andre sider

Fortsetter under...

mariaflyfly

Jeg har vært sammen med kjæresten i ett år. Flere ting har til sammen gjort meg sjalu og usikker på om jeg kan stole på han. Det som gjør meg usikker: Han var tidligere gift, og var utro mot hun mange ganger, med flere forskjellige damer. Han og konen hadde omtrent aldri sex etter at de fikk barn og ble mer venner enn kjærester så den "forstår" jeg på en måte.

Når han var singel innledet han et forhold til en gift kvinne og hadde jevnlig sex med henne, han kjente mannen hennes i jobb sammenheng.

Han er FRYKTELIG sjalu til tider, bare jeg prater med kompisene hans kan han bli mistenksom og sur og det har han ingen grunn til å være, jeg har ikke gjort noe galt. På seg selv kjenner man andre?

Jeg har "tatt" han i å sende sex- meldinger til en annen dame på facebook. Jeg gjorde det slutt, men ga han en sjanse til etter en haug med unnskyldninger. (Vi har mye sex så han kan ikke skylde på det).

Men jeg "unnskylder" han litt ved at jeg holder mer igjen når det gjelder oss enn det han ønsker. Jeg gjør det fordi det er barn inni bildet og fordi han har såret meg og hatt en merkelig oppførsel tiltider før denne episoden. Holder igjen når det gjelder å flytte sammen og føre oss opp som kjærester på facebook. Men det står at vi er i et forhold. Jeg vil bare være sikker denne gangen..

Disse tingene til sammen gjør meg usikker. Selv om noe er fortid. Hva tenker dere?

Hvilke gode sider har fyren som veier opp for alle disse elendige?

Dump ham.

Siden du er i tvil om du vil satse på en fyr som har vært utro så til de grader etter noter (at de hadde småbarn og lite sex i heimen er overhodet ingen formildende omstendighet!!!!!!!) og tydeligvis knapt nok tåler at du ser på en annen mann så tror jeg du vet svaret selv... Hvorfor skulle han fortsette å være trofast mot deg? Du sier dere har mye sex, men det er nok like så mye spenningen som drev han den gangen han knullet rundt, som mangelen på sex hjemme. Hvem sier forresten at de hadde lite sex? Han? Tenkte meg det ja. For jeg antar at du ikke har snakket med henne?

Annonse

Man kan bare stole på en som tidligere har vært utro DERSOM han helt klart tar avstand fra det han har gjort. Om han begrunner utroskapen med det ene eller andre tror jeg ganske sikkert han vil havne utpå igjen.

Endret av Xtra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...