Gå til innhold

Fjerne signatur


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I min tråd "Refusjon..." på Åpent forum i dag, logget jeg inn som anonym bruker, men glemte i ett av innleggene å huke av for "Post som anonym", slik at signaturen min ble synlig.

 

Jeg gikk med en gang inn for å endre (edit), men fikk beskjed om at jeg ikke hadde tilgang til å endre dette innlegget, selv om det var snakk om sekunder. Jeg logget meg av og logget meg på igjen og prøvde igjen, men fikk ikke endret signatur.

 

Kan dere være så snill og fjerne signaturen på det ene innlegget?

 

Og så burde det jo være slik at dersom en har logget inn som anonym, så er en anonym inntil en huker av for at signaturen skal vises, mener jeg.


Anonymous poster hash: caf76...b8e



Anonymous poster hash: caf76...b8e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Enig i det, om man har startet (eller deltatt i) en tråd som anonym bør det ikke være mulig å også delta med nick. Og motsatt. Dette kan jo misbrukes til å starte krangler med seg selv, eller at en anonym tilsynelatende får støtte fra en annen bruker...



Anonymous poster hash: f5583...af4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline

 

I min tråd "Refusjon..." på Åpent forum i dag, logget jeg inn som anonym bruker, men glemte i ett av innleggene å huke av for "Post som anonym", slik at signaturen min ble synlig.

 

Jeg gikk med en gang inn for å endre (edit), men fikk beskjed om at jeg ikke hadde tilgang til å endre dette innlegget, selv om det var snakk om sekunder. Jeg logget meg av og logget meg på igjen og prøvde igjen, men fikk ikke endret signatur.

 

Kan dere være så snill og fjerne signaturen på det ene innlegget?

 

Og så burde det jo være slik at dersom en har logget inn som anonym, så er en anonym inntil en huker av for at signaturen skal vises, mener jeg.

Anonymous poster hash: caf76...b8e

Anonymous poster hash: caf76...b8e

 

Hei,

 

Det er heller ikke mulig for oss å endre signaturen på et innlegg, derfor må man være påpasselig med å krysse av riktig før man poster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hei,

 

Det er heller ikke mulig for oss å endre signaturen på et innlegg, derfor må man være påpasselig med å krysse av riktig før man poster.

 

Kan dere være snille og fjerne det innlegget mitt da, med signaturen på?

 

Og så må bør dere jo åpne for at det skal kunne gå an å rette på dette når rettingen skjer innenfor de minuttene en skal kunne rette (ti minutter?)

 

Hva med det andre jeg skrev, om at det er ulogisk at når en er innlogget som anonym, så burde en aktivt måtte krysse av for "bruk signatur" dersom en ønsker signatur. Og ikke slik det er i dag.

 

Anonymous poster hash: caf76...b8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...