Gå til innhold

Ekstrem kvalme etter min datter hadde spysjuka

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Datteren min hadde spysjuka for en uke siden. Ble selv ekstremt kvalm dagen etter. Trodde da jeg skulle få det samme.

Men har ikke kastet opp (gjør vel det jeg kan for å ikke gjøre det pga angst for det.. Men det skjer vel av seg selv uansett). .

Har nå vært ekstremt kvalm i en uke..føler jeg må kaste opp men det skjer aldri..

Det er veldig overveldende og jeg plages på jobb..(er borte på båt, og kan ikke bare ringe inn å si jeg er dårlig).

Prøvd reisesyketabletter for å lindre kvalmen uten hell.

Er det noen som vet hva dette er? Og hvor lenge den kvalmen vil sitte i?

Eller noen som vet hva som kan hjelpe? Er veldig desperat!!

(Og nei - jeg kan ikke være gravid.)

Anonymous poster hash: 3cd88...892

Fortsetter under...

Jeg blir selv veldig kvalm når jeg hører om andre rundt meg som har spysyke. Jeg blir nærmest skrekkslagen fordi jeg er redd for smitte og føler meg virkelig dårlig. Dette er en psykisk greie å har blitt verre med årene . Oftest er det bedre at jeg får spysyken og blir ferdig med det. Den psykiske kvalmen kan sitte i mye lengre. Man vet at man har vært utsatt for smitte og bare går å venter på sin tur, og tenker stadig at nå er man i gang...så skjer det ikke. Til tross for at man føler seg dårlig. Får man spysyke er man jo ikke i tvil. 

AnonymBruker

Kan dette altså være psykisk?

Datteren min har hatt spysjuka mange ganger, aldri blitt smittet eller kvalm før.. Har ikke hatt det siden jeg var lita jente, over 20 år siden sist.

Føler meg ikke syk ellers, bare føler jeg må kaste opp hele tiden.. Hun ble frisk søndag og så reiste jeg ombord på jobb..men er uutholdelig..!:(

AnonymBruker

Kan dette altså være psykisk?

Datteren min har hatt spysjuka mange ganger, aldri blitt smittet eller kvalm før.. Har ikke hatt det siden jeg var lita jente, over 20 år siden sist.

Føler meg ikke syk ellers, bare føler jeg må kaste opp hele tiden.. Hun ble frisk søndag og så reiste jeg ombord på jobb..men er uutholdelig..! :(

Høres ut som psykisk kvalme.

Anonymous poster hash: f69a3...a5c

AnonymBruker

Ok, får håpe d går over snart da:)

Var på sykehus for en mnd siden pga noe listeria. Tenkte kanskje det hang i ennå, men det var mer magen og smerter, ikke kvalme.

Får prøve å holde meg opptatt så jeg ikke kjenner etter kvalmen, og se om den blir litt borte når den blir litt glemt, hvis det er psykisk:)

Takk for svar:))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...