Gå til innhold

kvinneguiden sperret meg ute igjen i dag i 120 dager for ingenting

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

De beskylder meg for å ha tatt opp tema om vrangforestillinger og diagnoser og psykoser noe jeg ikke har gjort denne gangen jeg fikk tilgang fra utestenging igjen. Det var andre jeg så som var ab som skrev tråder med psykose i og diagnoser. Kvinneguiden er noe dritt.

Fortsetter under...

De beskylder meg for å ha tatt opp tema om vrangforestillinger og diagnoser og psykoser noe jeg ikke har gjort denne gangen jeg fikk tilgang fra utestenging igjen. Det var andre jeg så som var ab som skrev tråder med psykose i og diagnoser. Kvinneguiden er noe dritt.

Hva ønsker du å oppnå med å skrive om dette på dol?

Endret av Kayia
Blomsterfluen

Hvorfor skriver du om dette her på dol?

Fordi jeg er forbanna på kvinneguiden og trenger noen å prate med om hvorfor i alle verden de stengte meg ute når jeg ikke har tatt opp noen av de temaene eller emnene som ikke var lov i reglementet deres.

Fordi jeg er forbanna på kvinneguiden og trenger noen å prate med om hvorfor i alle verden de stengte meg ute når jeg ikke har tatt opp noen av de temaene eller emnene som ikke var lov i reglementet deres.

Hvem tenker du skal bidra til å informere deg om saken her på dol?

Blomsterfluen

Hvem tenker du skal bidra til å informere deg om saken her på dol?

Ingen. jeg bare lurte på, om dere syns at kvinneguiden redaksjonen var urettferdig med meg i dag. At om hvordan de kan behandle en uskyldig person sån.

Annonse

Ingen. jeg bare lurte på, om dere syns at kvinneguiden redaksjonen var urettferdig med meg i dag. At om hvordan de kan behandle en uskyldig person sån.

Men vi er jo på dol, ikke på kvinneguiden? Foreslår at du tar det med Kvinneguiden. Dersom det er en misforståelse og du argumenterer rolig og godt lar det seg sikkert løse. Er det godt begrunnet fra deres side bør du kanskje tenke over og vurdere hvordan du bruker ulike forum siden det ikke er første gangen du stenges ut? Eller hva tenker du selv?

Endret av Kayia
Blomsterfluen

Men vi er jo på dol, ikke på kvinneguiden? Foreslår at du tar det med Kvinneguiden. Dersom det er en misforståelse og du argumenterer rolig og godt lar det seg sikkert løse. Er det godt begrunnet fra deres side bør du kanskje tenke over og vurdere hvordan du bruker ulike forum siden det ikke er første gangen du stenges ut? Eller hva tenker du selv?

Ok jeg skrev til kvinneguiden redaktør at jeg ikke hadde gjort noe mot reglene.

Jeg har skrevet til dem før også og da har de bare ignorert meg.

Jeg ser at du skriver om samme tema der som her på dol, og du gjentar de samme spørsmålene til tross for råd om å ta de ulike symptomene dine opp med fastlege. Det er ikke urimelig å anta at de tenker du har best av å ta en pause fra det å diskutere symptom med andre enn lege/ kvalifisert personale.

Annonse

Jeg skrev ingen verdens ting galt. Alt jeg tok opp og skrev var at armen min sovnet om nettene og jeg lurte på årsaken.

Men du forstår kanskje at du ikke kan få svar på sånt på et nettforum? Det finnes massevis av kroppslige "vondter" og hendelser som stort sett er uskyldige, men som en veldig sjelden gang kan være symptom på noe alvorlig. F.eks. sting i brystet, blod i avføringen, eller at man merker lukt som andre ikke merker. Ingen kan gi deg noe sikkert svar på sånt via nettet.

Det kan nok tenkes at Kvinneguiden og liknende sider har mindre toleranse for sykdomsprat enn DOL, som jo er først og fremst en "legeside". Spesielt hvis det gjentas fra samme bruker.

Når armen min "sovner" om natta, regner jeg med at det har med liggestillingen min å gjøre. Men jeg er leder for "det vil helst gå bra"-foreningen og har en grunnfestet tro på helbredelse ved ignorering ;)

Jeg tror det ville være bra for deg å bruke mindre tid på internett. Har du ikke tilbud om andre typer aktivitet?

påskelilje

Når armen min "sovner" om natta, regner jeg med at det har med liggestillingen min å gjøre. Men jeg er leder for "det vil helst gå bra"-foreningen og har en grunnfestet tro på helbredelse ved ignorering ;)

Kan jeg være nestleder?

Når jeg eller noen i nærmeste familie merker noe uvanlig, regner jeg med at det bare er en bagatell, og at det vil gå fort over. Mannen min er nok litt mer katastrofetenker. Vi prøver å jenke oss litt etter hverandre. Jeg ble litt flau da mannen min  tok med dattera til legen etter at hun hadde hanglet en lang stund, og så var det lungebetennelse :-(

Men som regel er det bagateller - heldigvis. Min lillefingre sover ofte når jeg våkner om morgenen. Grubler ikke over det. Har ofte vondt i armen når jeg våkner, men det er fordi jeg legger den så idiotisk over hodet (ligger på ryggen), slik at det blir strekk i den. Teit.

Jeg har ikke noe annet å finne på.

Les en bok eller et blad.

Lån en film på biblioteket.

Gå en tur i skogen.

Ta deg en tur i byen og vindusshoppe litt.

Lag en termos med kaffe og en liten matpakke og sett deg i parken eller ved en elv/et vann og mat fuglene.

Løs kryssord.

Ring en venn.

Gjør noe i hagen eller stell med potteplantene dine.

Ta oppvasken.

Skift på sengen, vask det brukte sengetøyet og ta en god dusj, da blir det ekstra godt å legge seg i kveld.

Bak en kake.

Lag noe godt til middag.

Rydd og vask ett rom i leiligheten din.

Jeg regner ikke med at alt dette er ting du har mulighet til å gjøre, men kom ikke og fortell meg at du ikke kan gjøre noe av det. Aller først ringer du fastlegen og bestiller en time og så kan du se på lista her og se hva du har mulighet til å gjøre i dag. :)

Jeg ble litt flau da mannen min  tok med dattera til legen etter at hun hadde hanglet en lang stund, og så var det lungebetennelse :-(

Jeg har også tatt med min (da 6-årige) svært febersyke sønn til legen og fått beskjed om at det var fint jeg tok det så rolig. Han hadde da nettopp tatt en CRP som sendte oss rett på sykehuset. Det var også lungebetennelse.

Jeg tror man føler seg syk hvis man er ordentlig syk. Jeg vet det ikke alltid stemmer, men det skader ikke å ha det som utgangspunkt. Jeg tror IKKE man kan kurere alt ved å tenke positivt og være optimist, men det er heller ingen grunn til å ta fram katastrofetankene ved første anledning.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...