hval12 Skrevet 18. juni 2014 Skrevet 18. juni 2014 Lekegrind minner mer om fengsel enn en sele/bånd. Sistnevnte gjør at barnet kan gå selv og følge med mor/far også der det er mye med folk. Såpass, som en hund? Jaja, velkommen til 2014. Barn er blitt hunder. 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 18. juni 2014 Skrevet 18. juni 2014 Såpass, som en hund? Jaja, velkommen til 2014. Barn er blitt hunder. Du kan ikke ha lest mye av tråden, hvor det også er beskrevet hvordan og i hvilke situasjoner slik sele brukes. 0 Siter
hval12 Skrevet 18. juni 2014 Skrevet 18. juni 2014 Du kan ikke ha lest mye av tråden, hvor det også er beskrevet hvordan og i hvilke situasjoner slik sele brukes. Jeg leste hele tråden. Jeg skrev bare det jeg mente, og det var en halv smule ironi i det jeg skrev. Jeg mener nå egentlig alt det "binde" opplegget er uhumant og bare noe tull. Det jeg mener er best, er å la barnet gå normalt. Men en må holde godt øye med det og passe godt på det. I farlige situasjoner er det foreldrenes jobb til å passe på barnet. Vi lever ikke i "gode" gamle dager, vi lever i 2014. Hvertfall når jeg deltok i debatten. 0 Siter
morsan Skrevet 18. juni 2014 Skrevet 18. juni 2014 Hei! Riktig! Jeg mener fortsatt at seler i stol er å binde barn fast!! Jeg pynter ikke på virkeligheten, det er saken! Ja det er jo det, og det anbefales jo at man har seler på de små i høystol. Superfarlig å tryne ned derfra. Men så for meg annen type binding 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 Skrevet 18. juni 2014 Det var litt av noen bastante regler, som du presenterer som allmengyldige.Etter min mening minner lekegrind mer om fengsel enn en sele/et bånd. Sistnevnte gjør at barnet kan gå selv og følge med mor/far også der det er mye med folk. Uansett tror jeg de aller fleste foreldre bruker sånt unntaksvis,Ingen forsvarer å binde fast barn, det var bare en som var litt uheldig med ordbruken. Hei! Nettopp. Viktig å se ordbruk, og kultur og paradokser, satt sammen. Jeg vet mange som fengsler barn daglig i lekegrind, men velger man feil ord, ikke lyver, el.l. Er det ikke da mest fornuftig som majoriteten forsøker, oppklare misforståelser/ ordbruk?Anonymous poster hash: 2c2b8...0fa 0 Siter
Madelenemie Skrevet 18. juni 2014 Forfatter Skrevet 18. juni 2014 Ja det er jo det, og det anbefales jo at man har seler på de små i høystol. Superfarlig å tryne ned derfra. Men så for meg annen type binding Hei! Derfor bruker jeg nok ord feil :-( Barn, alle, urokråker....er glad i meg. Det er hyggelig, men eg gjør ikke ne for det!! Det blir litt som med min datter og dyr, hun er en magnet. Jeg er litt magnet på visse aldersgrupper:-( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.