Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lekegrind minner mer om fengsel enn en sele/bånd. Sistnevnte gjør at barnet kan gå selv og følge med mor/far også der det er mye med folk.

Såpass, som en hund?  <_<

Jaja, velkommen til 2014. Barn er blitt hunder.  -_-

Videoannonse
Annonse
  • Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Madelenemie

20

• AnonymBruker

14

• Kayia

8

• Mrs D

4

Skrevet

Såpass, som en hund?  <_<

Jaja, velkommen til 2014. Barn er blitt hunder.  -_-

Du kan ikke ha lest mye av tråden, hvor det også er beskrevet hvordan og i hvilke situasjoner slik sele brukes.

Skrevet

Du kan ikke ha lest mye av tråden, hvor det også er beskrevet hvordan og i hvilke situasjoner slik sele brukes.

:) Jeg leste hele tråden. Jeg skrev bare det jeg mente, og det var en halv smule ironi i det jeg skrev.

Jeg mener nå egentlig alt det "binde" opplegget er uhumant og bare noe tull. Det jeg mener er best, er å la barnet gå normalt. Men en må holde godt øye med det og passe godt på det. I farlige situasjoner er det foreldrenes jobb til å passe på barnet. Vi lever ikke i "gode" gamle dager, vi lever i 2014. Hvertfall når jeg deltok i debatten.

Skrevet

Hei!

Riktig!

Jeg mener fortsatt at seler i stol er å binde barn fast!!

Jeg pynter ikke på virkeligheten, det er saken!

Ja det er jo det, og det anbefales jo at man har seler på de små i høystol. Superfarlig å tryne ned derfra. Men så for meg annen type binding :)

AnonymBruker
Skrevet

Det var litt av noen bastante regler, som du presenterer som allmengyldige.Etter min mening minner lekegrind mer om fengsel enn en sele/et bånd. Sistnevnte gjør at barnet kan gå selv og følge med mor/far også der det er mye med folk. Uansett tror jeg de aller fleste foreldre bruker sånt unntaksvis,Ingen forsvarer å binde fast barn, det var bare en som var litt uheldig med ordbruken.

Hei!

Nettopp.

Viktig å se ordbruk, og kultur og paradokser, satt sammen.

Jeg vet mange som fengsler barn daglig i lekegrind, men velger man feil ord, ikke lyver, el.l. Er det ikke da mest fornuftig som majoriteten forsøker, oppklare misforståelser/ ordbruk?

Anonymous poster hash: 2c2b8...0fa

Madelenemie
Skrevet

Ja det er jo det, og det anbefales jo at man har seler på de små i høystol. Superfarlig å tryne ned derfra. Men så for meg annen type binding :)

Hei!

Derfor bruker jeg nok ord feil :-(

Barn, alle, urokråker....er glad i meg.

Det er hyggelig, men eg gjør ikke ne for det!!

Det blir litt som med min datter og dyr, hun er en magnet.

Jeg er litt magnet på visse aldersgrupper:-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...