Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Bella Dotte

Hm. Jeg spiste kjøtt og litt ris. Jeg lot det meste av sausen være igjen. Tydeligvis så mye at servitøren spurte om jeg var forsynt, til tross for at jeg signaliserte det med bestikket (la det til høyre på tallerkenen). Jeg bestilte is til dessert, og den var veldig god, men de hadde hatt noe som lignet på revet parmesan over  :blink:

Det var ikke spesielt billig heller. Og ikke mye mat engang. Jeg kommer ikke til å lære å like dette  :P

Endret av Bella Dotte

Jeg lot det meste av sausen være igjen. Tydeligvis så mye at servitøren spurte om jeg var forsynt, til tross for at jeg signaliserte det med bestikket (la det til høyre på tallerkenen).

Det er helt vanlig at kelnere spør om man er forsynt selv om man har signalisert dette med bestikket (antakelig kloke av skade).

AnonymBruker

Hm. Jeg spiste kjøtt og litt ris. Jeg lot det meste av sausen være igjen. Tydeligvis så mye at servitøren spurte om jeg var forsynt, til tross for at jeg signaliserte det med bestikket (la det til høyre på tallerkenen). Jeg bestilte is til dessert, og den var veldig god, men de hadde hatt noe som lignet på revet parmesan over  :blink:

Det var ikke spesielt billig heller. Og ikke mye mat engang. Jeg kommer ikke til å lære å like dette  :P

Du får lage idisk hjemme så lærer du nok å like det.

Anonymous poster hash: e7875...280

Annonse

DexterMorgan

(Frossen)pizza er det mest tradisjonelle vi har her i landet.

Anonymous poster hash: d206e...b67

joa sant nok, spørs litt bare hvor lang man tenker bak i tid. Nå begynner jo kekab å bli tradisjon også... så ja tror jeg holder meg til eldgammel tradisjon :P

Bella Dotte

Samværet var hyggelig, maten bare såsomså, men jeg klarer jo å spise det. Skjønner ikke hvorfor det er såpass dyrt, det er ikke mye kjøtt, og resten er ris og yoghurt og krydder. Ikke engang noen friske grønnsaker til. Skjønner heller ikke hvorfor så mange tilsynelatende liker det.

Endret av Bella Dotte

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...