Gå til innhold

Finnes latskap?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • DexterMorgan

    22

  • Madelenemie

    19

  • slabbedask

    19

  • AnonymBruker

    9

DexterMorgan

Det tror jeg "Morgan" har skrevet om tidligere.

 

Det tror jeg ikke "Morgan" har gjort, du må nok huske feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie

Det er mye lettere å snakke med tekst. Jeg sier nesten ikke et eneste ord i virkeligheten er mye bedre online da kommer alt riktig frem, nesten alt ihvertfall :)

Hei!

Sånn er jeg også:-D

Selv med oxytocin:-) har jeg for lite å si, sier min mor, mann og øvrige familie.

Jeg snakker når jeg har lyst, ikke fordi jeg må, jeg må ha noe klart jeg vil spørre om, lufte, før jeg snakker.

Men skrive er fint, stille i ørene og utmerket sosial aktivitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DexterMorgan

Er det slik at Morgan har Asberger da?

 

Tydeligvis ikke, men hva han har er uvisst da slabbedask nekter å fortelle han det o.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tydeligvis ikke, men hva han har er uvisst da slabbedask nekter å fortelle han det o.0

 

Det er mulig slabbedask husker feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie

Tydeligvis ikke, men hva han har er uvisst da slabbedask nekter å fortelle han det o.0

Hei!

Nå tenkte jeg på deg bak din avatar:-)

Trodde du var skikkelig autist :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DexterMorgan

Slabbedask trodde nok at jeg ikke hadde asperger fordi han tror jeg er en person som har vanket på forumet her i 10+ år. Og han har nesten rett men han tenker på feil person så da blir svaret feil, tihii

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie

Slabbedask trodde nok at jeg ikke hadde asperger fordi han tror jeg er en person som har vanket på forumet her i 10+ år. Og han har nesten rett men han tenker på feil person så da blir svaret feil, tihii

Hei!

Ok:-)

Jeg husket rett altså:-)

Hadde aspergerfest en dag, utrolig hyggelig, en er medlem av mensa og anbefalte medlemskap der, da hun hadde vært på ett møte og hygget seg veldig og uvanlig mye. Hun mente våre treff minner om de i mensa, det syns jeg var interessant, for jeg blir ikke så sliten av å være sosial med Aspergere. Jeg vet ikke hva det er helt?

Tenker det kan ha noe å gjøre med at vi går mer i dybden av saker og snakker ut, mer grundig, saklig og fritt for følerier. Alle er direkte ærlige og ujålete, det forenkler muligens?

Hva er din erfaring?

Vi skal i reptilparken en dag nå, etter dette skal vi drikke kaffe og da vet du sikkert tema:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Latskap finnes i aller høyeste grad!!! Men - har man en psykisk diagnose så kan det være årsaken til at man blir helt tiltaksløs. Har selv diagnosen Bipolar Lidelse 2 ( lurer noen ganger på om jeg har et snev av 1'rn når manien dominerer), og i dårlige perioder forsvinner energien totalt!! Før j fikk diagnosen fikk jeg høre "nå må du ta deg sammen"!!, men det går ikke! Bare det å gå opp trappa til 2. ett så må jeg stoppe halvveis for å ta en pause.

Så - jeg ville heller bli omtalt som lat og giddaløs enn å ha en psykisk diagnose !!

En siste ting: latskap har ABSOLUTT ingenting m intelligens å gjøre!!!! Hvor eller hvem som har sagt det er helt på jordet!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latskap finnes i aller høyeste grad!!! Men - har man en psykisk diagnose så kan det være årsaken til at man blir helt tiltaksløs. Har selv diagnosen Bipolar Lidelse 2 ( lurer noen ganger på om jeg har et snev av 1'rn når manien dominerer), og i dårlige perioder forsvinner energien totalt!! Før j fikk diagnosen fikk jeg høre "nå må du ta deg sammen"!!, men det går ikke! Bare det å gå opp trappa til 2. ett så må jeg stoppe halvveis for å ta en pause.

Så - jeg ville heller bli omtalt som lat og giddaløs enn å ha en psykisk diagnose !!

En siste ting: latskap har ABSOLUTT ingenting m intelligens å gjøre!!!! Hvor eller hvem som har sagt det er helt på jordet!!!!

Hvem har sagt det?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DexterMorgan

At latskap ikke har noe med intelligens å gjøre er jeg helt enig i, jeg scorer ekstremt høyt når det gjelder både intelligens og "latskap", tror jeg er blandt de mest inteligente i Norge, og blandt de mest "late".

 

Edit: Selv om jeg er intelligent gjør jeg ufattelig "dumme" valg da, vet ikke hva det skyldes, men tror det har med at intelligens har veldig lite å si for hva du klarer å oppnå her i livet

Endret av DexterMorgan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At latskap ikke har noe med intelligens å gjøre er jeg helt enig i, jeg scorer ekstremt høyt når det gjelder både intelligens og "latskap", tror jeg er blandt de mest inteligente i Norge, og blandt de mest "late".

Virkelig? Hvor hy iq har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DexterMorgan

Virkelig? Hvor hy iq har du?

Svarte på PM.

 

Iq betyr som sagt veldig lite for hva du klarer å oppnå med livet, måler bare en bitte liten del av hjernen og betyr nesten ingen ting (selvsagt dersom du er tilbakestående så vil jo IQ synke litt også så de kan bruke det til diagnostisering men personlig synes jeg det er galt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...