Gå til innhold

Prute på inkassosak?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

For 1 år siden kom jeg i en vanskelig situasjon og fikk en innkassosak. Det ble anmerkning på den.

Saken var på 23000. De siste 6 mnd har jeg betalt 10000 på den saken så det står igjen 13000. Jeg får 10000 igjen på skatten. Kan jeg spørre dem om at vist jeg betaler 10000 på saken da at dem kan slette resten og ta bort anmerkning?

Anonymous poster hash: 7b675...d92

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/399164-prute-p%C3%A5-inkassosak/
Del på andre sider

Fortsetter under...

For 1 år siden kom jeg i en vanskelig situasjon og fikk en innkassosak. Det ble anmerkning på den.

Saken var på 23000. De siste 6 mnd har jeg betalt 10000 på den saken så det står igjen 13000. Jeg får 10000 igjen på skatten. Kan jeg spørre dem om at vist jeg betaler 10000 på saken da at dem kan slette resten og ta bort anmerkning?

Du kan helt klart be om at de gir deg et tilbud med forutsetning at du gjør opp gjelda i én innbetaling. Ring/skriv og spør!

AnonymBruker

Si at dette kravet stresser deg og du nå har funnet en mulighet til å betale 10.000 inn og at du med det håper at saken kan avsluttes med det. Ikke nevn skattepenger. Si heller at du har fått privat lån for å få gjort opp og få saken fortest mulig ut av verden.  Jeg ringte for en kamerat en gang som hadde kommet i vansker og sluttet åpne post og hadde betalingsproblemer og den telefonen gjorde at de slettet halve kravet. Så ja, det er absolutt verdt et forsøk å ta den telefonen. 

Anonymous poster hash: b47c7...4bc

Annonse

AnonymBruker

Fikk svar. Dem går med på at jeg betaler 4000 kr miandre enn hva saken er på no og sletter saken :-)

Fint at du gir tilbakemelding og bra for deg at du turde å ta opp saken.

Anonymous poster hash: eeef9...c0b

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...