Gå til innhold

Hevelse nederst i ene leggen.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har nå i flere måneder hatt ene hevelse på ene siden like over og under ankelen på venstre legg. Jeg bruker vanlige sokker både dag og natt som strammer en del i strikken. Akkuratt der det strammer er det ikke hovent. Bare like over og under og bare ene benet. Legen mente jeg hadde vann der og at det kunne være noen stramme kar. Kan jeg slå meg til ro med dette eller bør det undersøkes nærmere. Jeg er bekymret og håper noen kan roe meg ned. Bruker exforge blodtrykksmedisin.  Kvinne 45 år.

Anonymous poster hash: d4c77...697
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/399167-hevelse-nederst-i-ene-leggen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kanskje du skulle forsøke uten sokker døgnet rundt en tid? Eller sokker som ikke har stramme strikker.

Anonymous poster hash: a435b...e01

Det er sikkert en god ide, men jeg føler meg litt avhengig av sokker både dag og natt. Kan gå uten hvis det er veldig varmt. Kan jo hende jeg kunne vennet meg til å gå uten sokker. Har kjøpt meg kompresjonsstrømper og prøver de nå ut for første gang. Får håpe det gjør det bedre. Vet du hvor lang tid det kan ta før man ser effekten av kompresjonsstrømper?

Anonymous poster hash: d4c77...697

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...