Gå til innhold

"hiver etter pusten" episoder under søvn.

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Jeg ligger somregel på siden og snorker ikke og jeg har ikke søvnapne. Men når jeg nettopp har sovnet, er det på en måte noe rart som skjer enten i hodet eller at noe skjer, og jeg må hive etter pusten. Denne ekle følelsen varer i 3 sekunder eller noe sånt og det er ganske ekkelt. Jeg tok en ekg på legekontoret på torsdag men det var ikke noe i veien med hjertet. Hva kan det da være? I tillegg får jeg iblant halvsidig nummenhet og svakhet i noen få sekunder på venstre side når jeg nesten nettopp har sovnet. Kan det ha en sammenheng med hivingen etter pusten?

Fortsetter under...

Ok. Saken er at den hivingen etter pusten startet i fjor sommer og har ikke vart før i fjord og til i dag. Det er det som er så rart.

Kan legge til at dette begynte etter at jeg start med antidepressiva. Kan være litt ubehagelig, men har aldri tenkt på at det skal være "farlig".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...