AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 Skrevet 17. juni 2014 Jeg skal til Oslo på tur neste helg, og har i den forbindelse tenkt å ta turen langs hele Akerselva, starte øverst og gå nedover mot byen. Men hvordan kommer jeg til øverste punktet av elva med offentlig kommunikasjon? Kan noen hjelpe meg? Anonymous poster hash: f6df7...23c 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 17. juni 2014 Skrevet 17. juni 2014 Jeg skal til Oslo på tur neste helg, og har i den forbindelse tenkt å ta turen langs hele Akerselva, starte øverst og gå nedover mot byen.Men hvordan kommer jeg til øverste punktet av elva med offentlig kommunikasjon? Kan noen hjelpe meg?Anonymous poster hash: f6df7...23c Du kan ta 54-bussen fra Oslo S til Stilla. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 Skrevet 17. juni 2014 Buss 54, takk Stilla, blir det like ved teknisk museum? Lite kjent skjønner du, men har vært ved teknisk museum Anonymous poster hash: f6df7...23c 0 Siter
laban Skrevet 17. juni 2014 Skrevet 17. juni 2014 (endret) Buss 54, takk Stilla, blir det like ved teknisk museum?Lite kjent skjønner du, men har vært ved teknisk museum Anonymous poster hash: f6df7...23c Det stemmer. Det spiller ingen rolle om du går av på Stillatorget (nest siste holdeplass) eller Kjelsås stasjon (siste, rett ved museet).Du kan også ta lokaltog til Kjelsås stasjon. Det er raskere, men bussen går oftere. Endret 17. juni 2014 av laban 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 Skrevet 17. juni 2014 Det stemmer. Det spiller ingen rolle om du går av på Stillatorget (nest siste holdeplass) eller Kjelsås stasjon (siste, rett ved museet). Du kan også ta lokaltog til Kjelsås stasjon. Det er raskere, men bussen går oftere. Tusen takk, da skal jeg klare å komme meg til rett sted Håper bare på fint vær til helga Anonymous poster hash: f6df7...23c 0 Siter
laban Skrevet 17. juni 2014 Skrevet 17. juni 2014 Tusen takk, da skal jeg klare å komme meg til rett sted Håper bare på fint vær til helga Anonymous poster hash: f6df7...23c Langtidsvarslet er lovende, god tur! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 Skrevet 17. juni 2014 Langtidsvarslet er lovende, god tur! Tusen takk Anonymous poster hash: f6df7...23c 0 Siter
Karamellis Skrevet 17. juni 2014 Skrevet 17. juni 2014 Husk å spise vafler på Hønselovisas hus, et lite, rødt hus rett ved den største fossen langs elva. Litt over halvveis fra Kjelsås. 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 17. juni 2014 Skrevet 17. juni 2014 Husk å spise vafler på Hønselovisas hus, et lite, rødt hus rett ved den største fossen langs elva. Litt over halvveis fra Kjelsås. Det er på Sagene, og elva rant oppover her før i tida. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 17. juni 2014 Skrevet 17. juni 2014 (endret) Det er på Sagene, og elva rant oppover her før i tida. Hei! :-D visste vel jeg også! Endret 17. juni 2014 av Madelenemie 0 Siter
Madelenemie Skrevet 17. juni 2014 Skrevet 17. juni 2014 Husk å spise vafler på Hønselovisas hus, et lite, rødt hus rett ved den største fossen langs elva. Litt over halvveis fra Kjelsås. Hei! Det uttalles: Hønsselovvissas høss, med harking etter:-) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 Skrevet 17. juni 2014 Husk å spise vafler på Hønselovisas hus, et lite, rødt hus rett ved den største fossen langs elva. Litt over halvveis fra Kjelsås. Takk - må vel prøve ut de vaflene Har hørt flere som har anbefalt de Anonymous poster hash: f6df7...23c 0 Siter
slabbedask Skrevet 17. juni 2014 Skrevet 17. juni 2014 Hei! Det uttalles: Hønsselovvissas høss, med harking etter:-) Hu het egentlig ikke Lovisa. Hu het Magda, og hu hata høns. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 17. juni 2014 Skrevet 17. juni 2014 Hu het egentlig ikke Lovisa. Hu het Magda, og hu hata høns. Hei! Stemmer :-D Det er godt å ha Asperger og humor:-) 0 Siter
laban Skrevet 17. juni 2014 Skrevet 17. juni 2014 Hu het egentlig ikke Lovisa. Hu het Magda, og hu hata høns.Hønse-Lovisa er en litterær figur i "Ungen" av Oskar Braaten. "Hønsene" var ugifte mødre og barna deres. Lovisa tok seg av barna, slik at mødrene kunne fortsette å jobbe på fabrikkene langs elva, selv om de hadde havnet i "uløkka".Stua ved fossen ble "Hønse-Lovisas hus" i filmversjonen av historien. 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 17. juni 2014 Skrevet 17. juni 2014 Hønse-Lovisa er en litterær figur i "Ungen" av Oskar Braaten. "Hønsene" var ugifte mødre og barna deres. Lovisa tok seg av barna, slik at mødrene kunne fortsette å jobbe på fabrikkene langs elva, selv om de hadde havnet i "uløkka". Stua ved fossen ble "Hønse-Lovisas hus" i filmversjonen av historien. Harru fått deg på kassa?? 0 Siter
Madelenemie Skrevet 17. juni 2014 Skrevet 17. juni 2014 Harru fått deg på kassa?? Hei! :-D :-D Det har laban definitivt! Problemet er jo, laban har ikke Asperger :-DD 0 Siter
Madelenemie Skrevet 17. juni 2014 Skrevet 17. juni 2014 Hønse-Lovisa er en litterær figur i "Ungen" av Oskar Braaten. "Hønsene" var ugifte mødre og barna deres. Lovisa tok seg av barna, slik at mødrene kunne fortsette å jobbe på fabrikkene langs elva, selv om de hadde havnet i "uløkka".Stua ved fossen ble "Hønse-Lovisas hus" i filmversjonen av historien. Hei! Du har bevist din " humor" :-D 0 Siter
slabbedask Skrevet 17. juni 2014 Skrevet 17. juni 2014 Harru fått deg på kassa?? Ja, sa folk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.