Gå til innhold

På tur langs Akerselva

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har bevist din " humor" :-D

Nå kan det jo hende at f.eks. trådstarter syntes det var greit å lese den kjedelige, men virkelige, versjonen.

Jeg tror ikke det er noen entydig sammenheng mellom Asperger og humor eller det motsatte.

Sett over tid tror jeg det har forekommet både humorinnslag og spydigheter i det jeg har skrevet her på DOL ;)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Madelenemie

15

• AnonymBruker

8

• laban

7

• Bella Dotte

4

Mest aktive i denne tråden

Madelenemie
Skrevet

Nå kan det jo hende at f.eks. trådstarter syntes det var greit å lese den kjedelige, men virkelige, versjonen.

Jeg tror ikke det er noen entydig sammenheng mellom Asperger og humor eller det motsatte.

Sett over tid tror jeg det har forekommet både humorinnslag og spydigheter i det jeg har skrevet her på DOL ;)

Hei!

Ok så bli med OSS aspergere å ha det moro videre.

Du svarte slabbedask usigelig kjedelig :-)

For du kjenner vel Oslolosen :P

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Ok så bli med OSS aspergere å ha det moro videre.

Det virker som om du mener at folk skal ta hensyn til dere med Asperger, men at du ikke synes det er noen grunn til å være normalt høflig i forhold til laban?

Mulig at du mener dere holder på med noe som er gøy. Jeg synes dere ødelegger tråden med tåpelige avsporinger.

Anonymous poster hash: 3e203...1cd

Skrevet

Jeg kjenner Oslolosen, men husker ikke detaljene i alle sketsjene hans. Og jeg innrømmer glatt at jeg kom med en kjedelig faktaopplysning, uten at jeg tror det beviser noe som helst om min sans for humor generelt. Sånt bør kunne passere i en tråd som handler om geografi og bussruter ;)
påskelilje
Skrevet

Jeg kjenner Oslolosen, men husker ikke detaljene i alle sketsjene hans. Og jeg innrømmer glatt at jeg kom med en kjedelig faktaopplysning, uten at jeg tror det beviser noe som helst om min sans for humor generelt. Sånt bør kunne passere i en tråd som handler om geografi og bussruter ;)

Jeg holder med deg, Laban! Som ikke-osloboer, så vet jeg ingenting om Akerselva eller Hønse-Lovisa. Lærte altså noe nytt i dag :-)

Må vel innrømme at jeg en gang i urtiden har lest "Ungen" og i alle fall sett den gamle filmen, men jeg husker ikke noe av den.... Var det i den det var noe om en bødtker?

Saksopplysningene dine passet så absolutt inn i denne tråden!

*trøsteklapp på skuldra* (selv om jeg vet at du også klarer deg uten trøst) :-)

Skrevet (endret)

Må vel innrømme at jeg en gang i urtiden har lest "Ungen" og i alle fall sett den gamle filmen, men jeg husker ikke noe av den.... Var det i den det var noe om en bødtker?

Jeg har verken lest boka eller sett filmen, så jeg vet ikke. Er bare godt kjent i området.

Takk for støtten, selv om jeg på ingen måte oppfattet dette som noen strid. Jeg vil bare ikke ha sittende på meg at jeg ikke eier humor ;)

Endret av laban
Madelenemie
Skrevet

Det virker som om du mener at folk skal ta hensyn til dere med Asperger, men at du ikke synes det er noen grunn til å være normalt høflig i forhold til laban?

Mulig at du mener dere holder på med noe som er gøy. Jeg synes dere ødelegger tråden med tåpelige avsporinger.

Hei!

Jeg syns og vet vi er utrolig morsomme.

Både Slabbedask, Bella Dotte og jeg :-)

Humorløshet burde vært en diagnose, men dessverre det fins ingen medisiner, så ikke noe poeng,

Vi har det moro, og å le :-D forlenger livet, ha ha ha :-)

Madelenemie
Skrevet

Hei!

Ok ja og supert,

:-D

Geografi og bussruter er supert!

Da trenger du bare lære deg detaljene i sketsjene så er vi venner :-D

Skrevet

Humorløshet burde vært en diagnose, men dessverre det fins ingen medisiner, så ikke noe poeng,

Diagnoser skal ikke stilles på overfladisk grunnlag, det trodde jeg du visste :P
Bella Dotte
Skrevet

Vet noen hvilke bussruter som går innom Mensenfargeverket?

Madelenemie
Skrevet

Diagnoser skal ikke stilles på overfladisk grunnlag, det trodde jeg du visste :P

Hei!

Det vet jeg.

Jeg forholdt meg bare et øyeblikk til virkeligheten  :P

Madelenemie
Skrevet

Vet noen hvilke bussruter som går innom Mensenfargeverket?

Hei!

Her er link.

Detter er humor, latter, og ikke faktaopplysninger !

man har hønnselovissa og størkna snerk i hele landet:-)

Madelenemie
Skrevet

Hei!

Dokumentasjon på Bella dottes påstand om at Akerselva gikk oppover der på den tiden.

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg syns og vet vi er utrolig morsomme.

Både Slabbedask, Bella Dotte og jeg :-)

)

Omtrent det samme kan sies om arroganse og selvgodhet.

Madelenemie
Skrevet

Omtrent det samme kan sies om arroganse og selvgodhet.Anonymous poster hash: 3e203...1cd

Hei!

Helt enig med deg:-)

påskelilje
Skrevet

Hei!

Dokumentasjon på Bella dottes påstand om at Akerselva gikk oppover der på den tiden.

Så gjennom de to klippene med Oslolosen.

Syntes ikke det var morsomt i det hele tatt. Skjønner ikke hva som var humor her? En bråkete mann som slenger med kjeften og sier teite ting? Sånn overdrevet kjefting og roping synes jeg bare er tåpelig.

Humor er tydeligvis ikke det samme fra person til person.

surpomppåskelilje

Skrevet (endret)

Syntes ikke det var morsomt i det hele tatt. Skjønner ikke hva som var humor her? En bråkete mann som slenger med kjeften og sier teite ting? Sånn overdrevet kjefting og roping synes jeg bare er tåpelig.

surpomppåskelilje

Dette er den mest geniale humoren på TV siden brødrene Alvestad.

http://www.youtube.com/watch?v=yxRyG_0wfxY

Endret av slabbedask
Madelenemie
Skrevet (endret)

surpomppåskelilje

Hei!

Jeg liker sånn humor:-)

Kan ikke forklare hvorfor:-) men nja, man må skru ned lyden for han brøler fælt :-(

Min mann fra et annet land, elsker humoren selv, atle antonsen, Harald eia, m.mange.fl. , vi ler:-)

Men i motsetning til en del på dol har jeg vokst fra tissehumor, sånn sexinfisert humor, som jeg mener man syns er kjedelig etter man har oppdaget at man selv har en tiss, og andre har kanskje en helt annen type/variant/ utgave/ fasong, osv... Om du forstår. Sånn humor, som særlig er i nord Norge er kjedelig, nordlendinger, kan bli helt stille etter at de slår seg selv på foten, så sier de, " å den var steikande go" det er når de hører noe om : kjerring og hæstkuk. ( hvis du skjønner hva jeg mener?)

Endret av Madelenemie
Madelenemie
Skrevet

Dette er den mest geniale humoren på TV siden brødrene Alvestad.

Hei

:-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...