Gå til innhold

Vondt av bh?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Kan man få vondt i ryggen og bli kvalm av å ha på seg bh?

Det er rett og slett vondt å ha på seg, får dere vondt av det?

Kan si at jeg er litt følsom i kroppen, takler ikke merkelapper eller sømmer så godt heller. Jeg vrenger nattskjortene mine, da blir det myere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du blir kvalm har du kanskje feil størrelse BH slik at den sitter galt og strammer over magesekken? Jeg synes det er veldig ubehagelig å ha på BH med spiler. De er harde og vonde og jeg orker ikke en hel dag med en sånn på. Torturplagg!

stjernestøv
Skrevet

Hvis du blir kvalm har du kanskje feil størrelse BH slik at den sitter galt og strammer over magesekken? Jeg synes det er veldig ubehagelig å ha på BH med spiler. De er harde og vonde og jeg orker ikke en hel dag med en sånn på. Torturplagg!

Mulig det er feil størrelse, har spiler på de og. Ja det er tortur, vurderer å gå over til myke topper. Vet du hvor jeg kan få tak i det? Men har ikke sett bh uten spiler, hvor får du kjøpt det?

Skrevet

Det har alle butikker som selger undertøy. De sitter helt fint på meg som ikke har så stor byste og er mye mer behagelig å ha på. Myke topper er det mye av i alle klesbutikkene nå og de er sikkert kjempegode å ha på, men man får jo veldig synlige brystvorter i dem. Må kanskje kjøpe innlegg å ha i hvis man ikke er av de som elsker oppmerksomhet :)

stjernestøv
Skrevet

Det har alle butikker som selger undertøy. De sitter helt fint på meg som ikke har så stor byste og er mye mer behagelig å ha på. Myke topper er det mye av i alle klesbutikkene nå og de er sikkert kjempegode å ha på, men man får jo veldig synlige brystvorter i dem. Må kanskje kjøpe innlegg å ha i hvis man ikke er av de som elsker oppmerksomhet :)

Får se om de har noe på cubus da, har små bryster selv om jeg er overvektig så inne går jeg uten bh. Men er jo kjipt hvis jeg går ute ute og noen ser det, tenkte ikke på synlige brystvorter i topper. Får se om jeg finner innlegg :)

Skrevet

Sports-bh? Er å få billig på H&M/ Cubus/ Lindex etc og dyrere og bedre på sportsbutikker.

stjernestøv
Skrevet (endret)

Sports-bh? Er å få billig på H&M/ Cubus/ Lindex etc og dyrere og bedre på sportsbutikker.

Fant ut at jeg hadde to bh uten spiler så nå har jeg på meg en, det var litt bedre men fremdeles vondt. Har noen sports bh er og men syns det og var ubehagelig, det var så mye stoff i dem på en måte...tykke. Vil helst ha noe tynt i bomull uten sømmer, skal se på nettet etter det. Nei det er vel sports topper jeg har...sports bh har jeg ikke hørt om.

Endret av stjernestøv
Skrevet

det er vel sports topper jeg har...sports bh har jeg ikke hørt om.

Sikkert det samme gjetter jeg. Sports-bh: https://www.google.no/search?q=sports+bh&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=bHGhU--0M4v_ygP-moLICQ&sqi=2&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1127&bih=907

Hva med sånne da? https://www.google.no/search?q=sports+bh&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=bHGhU--0M4v_ygP-moLICQ&sqi=2&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1127&bih=907#q=bh-topp&tbm=isch

Finnes utallige varianter - igjen H&M/ Lindex/ Cubus osv.

stjernestøv
Skrevet

Takk for det :)

De sportsgreiene er for mye og tykkt stoff i, men noen av de du la ut i link 2 så gode ut. Får se på cubus da.

AnonymBruker
Skrevet

Har du en god sports-bh å anbefale? Størrelse ca 70-75, cup D-E?Jeg har hittil pleid å kjøpe i undertøysbutikker, men de har ikke nødvendigvis gode sportsbh'er der heller. I sportsbutikkene synes jeg ofte de ikke har store nok cup-størrelser.

Anonymous poster hash: 9cfa1...dd8

Madelenemie
Skrevet

Kan man få vondt i ryggen og bli kvalm av å ha på seg bh?

Det er rett og slett vondt å ha på seg, får dere vondt av det?

Kan si at jeg er litt følsom i kroppen, takler ikke merkelapper eller sømmer så godt heller. Jeg vrenger nattskjortene mine, da blir det myere.

Hei!

Ja BH er vondt.

Det klemmer vondt rundt ribbeina, oppi bh koppene ligger brystene, noe som er ok, og ikke vondt, men rundt, ribbeina er det vondt. Jeg tar av meg BH straks jeg kommer hjem, på studier, lesesal, lab, glemmer jeg for en stund at det er lett vondt/ ubehagelig.

Jeg klipper av alle lapper på klær, og kan ikke bruke alle typer ull, jeg bruker derfor bambus og silke, men tåler alpakka :-)

Barnet mitt som har mistet håret :-( liker så dårlig parykk, pga av sensibel, går derfor uten, men ser vakker ut:-)

stjernestøv
Skrevet

Hei!

Ja BH er vondt.

Det klemmer vondt rundt ribbeina, oppi bh koppene ligger brystene, noe som er ok, og ikke vondt, men rundt, ribbeina er det vondt. Jeg tar av meg BH straks jeg kommer hjem, på studier, lesesal, lab, glemmer jeg for en stund at det er lett vondt/ ubehagelig.

Jeg klipper av alle lapper på klær, og kan ikke bruke alle typer ull, jeg bruker derfor bambus og silke, men tåler alpakka :-)

Barnet mitt som har mistet håret :-( liker så dårlig parykk, pga av sensibel, går derfor uten, men ser vakker ut:-)

Forstår ikke hvorfor vi må gå med bh i grunn, ikke har jeg store bryster heller. Men er redd folk skal se at jeg går uten, men noen ganger går jeg uten ute også. Uff ja det er vondt, skal nok finne noen topper som er bedre. Jeg klipper også lapper på klær :)

Er sikker på at barnet ditt er vakker :)

Madelenemie
Skrevet (endret)

Forstår ikke hvorfor vi må gå med bh i grunn, ikke har jeg store bryster heller. Men er redd folk skal se at jeg går uten, men noen ganger går jeg uten ute også. Uff ja det er vondt, skal nok finne noen topper som er bedre. Jeg klipper også lapper på klær :)

Er sikker på at barnet ditt er vakker :)

Hei!

Jeg begynte med bh for få år siden, min psykiater sa ikke noe, og jeg får ikke med meg sånt:-(

En dame sa en dag til meg at jeg burde ikke riste løs sånn:-( og da skjønte jeg hva hun mente etter vært, fordi hun pekte på brystet mitt, jeg ble flau og lei meg, og irritert.

Hvorfor ingen hadde sagt til meg før:-(

Etter det kjøpte jeg bh' er i mange størrelser, og til slutt skjønte jeg systemet, men best etter at min psykiater forklarte meg hva A og B og 75 eller 80 eller 85 betyr:-(

Så jeg har vist 75 A og jeg vet ikke hvorfor.

Syns psykiatere burde ha BH kurs, sånn at også de mannlige vet å gi råd!

Jeg har ingen problemer med å løpe uten BH fordi jeg har ikke " jur" men likevel er vår kultur sånn at man blir sett på som anstendig uten. Det blir som ikke barbere leggene.

Endret av Madelenemie
stjernestøv
Skrevet

Hei!

Jeg begynte med bh for få år siden, min psykiater sa ikke noe, og jeg får ikke med meg sånt:-(

En dame sa en dag til meg at jeg burde ikke riste løs sånn:-( og da skjønte jeg hva hun mente etter vært, fordi hun pekte på brystet mitt, jeg ble flau og lei meg, og irritert.

Hvorfor ingen hadde sagt til meg før:-(

Etter det kjøpte jeg bh' er i mange størrelser, og til slutt skjønte jeg systemet, men best etter at min psykiater forklarte meg hva A og B og 75 eller 80 eller 85 betyr:-(

Så jeg har vist 75 A og jeg vet ikke hvorfor.

Syns psykiatere burde ha BH kurs, sånn at også de mannlige vet å gi råd!

Jeg har ingen problemer med å løpe uten BH fordi jeg har ikke " jur" men likevel er vår kultur sånn at man blir sett på som anstendig uten. Det blir som ikke barbere leggene.

Begynte ikke med bh før jeg var godt voksen jeg heller, min mor tok meg aldri med for å kjøpe bh eller topper. Jeg går uten hvis jeg har genser som er litt stor, da ser ikke folk det. Men en gang tok en mann meg innenfor genseren på skulderen, og sa "Går du ikke med bh". "Nei det gjør vondt" sa jeg, han bare flirte.

Ja vi må vel være anstendige.

Madelenemie
Skrevet

Begynte ikke med bh før jeg var godt voksen jeg heller, min mor tok meg aldri med for å kjøpe bh eller topper. Jeg går uten hvis jeg har genser som er litt stor, da ser ikke folk det. Men en gang tok en mann meg innenfor genseren på skulderen, og sa "Går du ikke med bh". "Nei det gjør vondt" sa jeg, han bare flirte.

Ja vi må vel være anstendige.

Hei!

Hm, du og jeg er forskjellige, hadde noen gjort det med meg hadde jeg slått hardt til vedkommende .

Først i refleks, men så hadde jeg etter tenkning muligens angrepet vedkommende, jeg tok en mann i Asia, jeg banket han opp, følte jeg, men han løp sin vei, han tok meg på brystene, og da jeg fikk tenkt meg om løp jeg etter, hoppet opp på han, han var stor og banket han, men da løp han. Han var kjempestor, så stor at jeg måtte ta sats og glemte at jeg ikke liker kroppskontakt.

Skrevet

Har du en god sports-bh å anbefale? Størrelse ca 70-75, cup D-E?Jeg har hittil pleid å kjøpe i undertøysbutikker, men de har ikke nødvendigvis gode sportsbh'er der heller. I sportsbutikkene synes jeg ofte de ikke har store nok cup-størrelser.

Nei der er sikkert Lillemus den rette å spørre. Jeg har ikke store eller tunge bryster, og er mer enn hjulpet av Adidas, NIKE og Kari Traa sine. Mitt beste tips er sistnevnte, som har veldig godt hold. Kanskje finnes den i større størrelser også?

stjernestøv
Skrevet

Hei!

Hm, du og jeg er forskjellige, hadde noen gjort det med meg hadde jeg slått hardt til vedkommende .

Først i refleks, men så hadde jeg etter tenkning muligens angrepet vedkommende, jeg tok en mann i Asia, jeg banket han opp, følte jeg, men han løp sin vei, han tok meg på brystene, og da jeg fikk tenkt meg om løp jeg etter, hoppet opp på han, han var stor og banket han, men da løp han. Han var kjempestor, så stor at jeg måtte ta sats og glemte at jeg ikke liker kroppskontakt.

Jammen er du tøff! :)

Jeg bare stivner til på en måte hvis noen tar i meg. Husker en vernepleier jeg gikk til som stadig skulle klemme meg, det var ubehagelig. Skulle bare dyttet henne vekk.

Madelenemie
Skrevet

Jammen er du tøff! :)

Jeg bare stivner til på en måte hvis noen tar i meg. Husker en vernepleier jeg gikk til som stadig skulle klemme meg, det var ubehagelig. Skulle bare dyttet henne vekk.

Hei!

Mm Kanskje det, men mest instinkt.

Var mennesker før som slo meg både i hodet og andre steder, men det kom så brått på, også visste jeg at de mente å være hyggelige, men jeg forstod ikke måten:-(?

Men mannen i Asia var ikke hyggelig, bare frekk og da angrep jeg han

Skrevet

Anonymous poster hash: 9cfa1...dd8

Her ble det vist til meg lengre oppe i tråden ser jeg. :D

Jeg har bl.a.. denne:

https://www.getinspired.no/omega-bra-4017.html?nosto=nosto-category-bestsellers

men mitt problem er at jeg er så kort over skuldrene at når det er såpass sparsomt med justering i stroppene så blir de alltid litt lange for meg. Jeg bruker 75E til vanlig og bestilte også 75E i denne, men den er gaaanske trang rundt. Cupen er fin i størrelsen og den holder godt og er du normalt lang over skuldrene så ville jeg gått for denne. Men altså - om du er litt midt mellom to størrelser til vanlig (cm rundt) så gå for den største!

Jeg har en til også som har vært testvinner, husker ikke merket, også der er problemet litt lange stropper for min del. Jeg foretrekker svart eller andre farger, ikke hvit, de hvite blir så fort misfarget av hyppig vask, deo og svette. :)

stjernestøv
Skrevet

Hei!

Mm Kanskje det, men mest instinkt.

Var mennesker før som slo meg både i hodet og andre steder, men det kom så brått på, også visste jeg at de mente å være hyggelige, men jeg forstod ikke måten:-(?

Men mannen i Asia var ikke hyggelig, bare frekk og da angrep jeg han

Når jeg var liten tok jeg igjen og sloss mye, jeg tok de :)

Men det var før jeg ble utsatt for krenkelser, etter det forandret jeg meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...