Gå til innhold

Er dette bra nok gave?

Anbefalte innlegg

Frida Frosk
Skrevet

Barnebarnet mitt blir 1 år om noen dager.

Og gave må han få... :)

Han og foreldre bor langt unna,men de kommer med fly for å ha sommerferie og feire 1-årsdagen sin sammen med meg...

Jeg har kjøpt en leke...ca. 350,-kr ...og skal kjøpe han sko når de kommer...og i tillegg skal han få 500,-kr for å sette inn på kontoen sin...

Er dette nok gave for å gi til barnebarnet mitt?

Eller har noen andre tips til gave til han?

:)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Flotte gaver og mer enn godt nok :)

Anonymous poster hash: 351aa...5c4
Skrevet

Kjære vene, det er da mer enn bra nok! Har du flere barnebarn? Du kan fort ende opp med å få litt av et gavekjør i årene som kommer hvis de venner seg til at det kommer såpass mye hvert år :)

Skrevet

Med sko i tillegg blir det der fort langt over 1000,-! Det holder i lange baner! Jeg vil nesten si at det er alt for mye, men jeg skjønner jo at du gjerne vil gi til den lille. :)

Frida Frosk
Skrevet

Tusen kvekk for tilbakemeldinger fra dere... :)

Godt å høre fra dere at dere ikke syntes det var for lite med det jeg tenkte å gi barnebarnet mitt :)

Dette er forresten mitt første og eneste barnebarn...så jeg er nok en tuppet bestemor som vil så mye for dette barnebarnet...

Blir det en hel skog av barnebarn etterhvert, så må jeg helt sikkert legge lista litt anneledes i forhold til verdien på gavene.

Men akkurat nå ha jeg bare dette ene, og for alt en vet så kan det jo hende jeg ikke får flere barnebarn heller... :)

Skrevet

Dette er forresten mitt første og eneste barnebarn...

Det kom ikke akkurat som noen bombe :P

Han forstår jo ikke detaljene nå, så (størrelsen på) gavene er tydeligst for foreldrene. De er rause og rikelige.

Jeg forstår deg veldig godt, bare pass på hvor du legger lista når han blir større og evt. får søsken eller søskenbarn. Det har vært mange såre innlegg her i årenes løp, fra voksne (sviger)barn som synes besteforeldre gjør forskjell på barnebarna :(

Håper dere får en fin ferie sammen!

Skrevet

Barnebarnet mitt blir 1 år om noen dager.

Og gave må han få... :)

Han og foreldre bor langt unna,men de kommer med fly for å ha sommerferie og feire 1-årsdagen sin sammen med meg...

Jeg har kjøpt en leke...ca. 350,-kr ...og skal kjøpe han sko når de kommer...og i tillegg skal han få 500,-kr for å sette inn på kontoen sin...

Er dette nok gave for å gi til barnebarnet mitt?

Eller har noen andre tips til gave til han?

:)

Kjempefine gaver. Fint å splitte opp gaven og gi noe 1-åringen vil like, noe praktisk og penger - sånn har vi også gjort det i forhold til tanteunger :) 

Ps. 1-årsdag er spesielt både for foreldre og besteforeldre, så selv om du er raus i år trenger du ikke gi like mye neste år...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...