Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei er en mann på 10 år og sliter med konstant hodepine. Har hatt dette i 6 måneder nå og er en aktiv idrettsutøver. Har ikke fått trent på grunn av sykdommen. Var først forkjøla i 5 uker og etter det har jeg hatt konstant murring foran i panna. Har ikke vondt i bihulene eller bak øyne og er ikke stiv i muskulaturen helleristninger. Hodepinen er konstant og merkes hele tiden, noen ganger svakere og noen ganger sterkere. I det siste har den økt litt i styrke og jeg kjenner at den økes ved fysisk anstrengelse. Noen ganger er den også pulserende. Alle blodprøver er fine og det samme er ct og mr røntgen. Kan dette være et virus? Var i veldig god form når jeg ble syk. Trener ca 650 timer i året. Noen som har vært borti lignende? Og noen som har noen tips for behandling? Har time hos nevrolog om noen uker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke 10 år. Er aurocorrecten på telefonen som tuller. Er 18år

Skrevet

Er noen skrivefeil. Er autocorrecten på telefonen som tuller

Skrevet

En ung og ellers frisk person skal ikke gå med konstant hodepine, så dette bør du følge opp til de finner årsaken. Har du fått undersøkt synet? Jeg regner ellers med at det er tatt bilde av hodet ettersom du nevner CT og MR? Har de tatt bilder av nakken også?

Skrevet

Har godt syn. Har tatt røntgen av tinningbenet men er vel ikke tatt av hele hodet.

Skrevet

Har godt syn. Har tatt røntgen av tinningbenet men er vel ikke tatt av hele hodet.

Umulig å si over nett hva dette kan være, men som sagt; følg opp til de avdekker årsaken. Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...