kongenavtys Skrevet 18. juni 2014 Skrevet 18. juni 2014 Hei, det er sikkert et spørsmål som kan besvares av de 1 million nettsidene om linser på norsk der ute, men er det noen som har noen reelle erfaring med kontaktlinse-sider på nett? Har prøvd lensstore en stund og er sånn OK fornøyd bortsett fra at jeg mener de sender ut pakkene alt for sent... takk for svar 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 Skrevet 18. juni 2014 Lenson og Lensit er veldig raske på levering. Anonymous poster hash: 4dc0c...c71 0 Siter
kongenavtys Skrevet 19. juni 2014 Forfatter Skrevet 19. juni 2014 Lenson og Lensit er veldig raske på levering. Anonymous poster hash: 4dc0c...c71 Takk, da prøver jeg ut lensit nå. Passer perfekt da jeg trenger nye briller. Denne nettsiden konkluderer riktignok med at Lensstore er veldig kjapp til å levere, men det er vel som jeg sier i første post - alle disse nettsidene om linser på nett kan gjøre deg litt usikker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.