Bella Dotte Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 Jeg var på musikkfestival for første gang i går! På Sommerøya elektronikafestival. Det var kjempehyggelig, jeg var der med en kompis. Vi danset, spiste og pratet og tittet på alt det rare som foregikk i og rundt området. En strålende dag, veldig fornøyd. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/399312-festivalsommer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 Jeg var på musikkfestival for første gang i går! På Sommerøya elektronikafestival. Det var kjempehyggelig, jeg var der med en kompis. Vi danset, spiste og pratet og tittet på alt det rare som foregikk i og rundt området. En strålende dag, veldig fornøyd. Hei! Huff hva gjorde du når du danset? Jeg har ikke helt forstått det, jeg greier ikke danse. Det er nok vanskelig å gå vanlig, huske på å slenge med armene, om man ikke skal begynne med rytme og musikk til. Får du virkelig til å danse? Eller er det fekting med armene, slikt jeg ser de gjør på festivaler, det hadde jeg heller aldri gjort! Det virker ikke særlig hyggelig, det der må jeg høre mer om:-D Og prate et sted med musikk liker jeg heller ikke, og spise ikke. Jeg gjør helst de tingene hver for seg. Danse ballett har jeg forsøkt, det går bedre enn annen dans, det er nok fordi man kan øve inn bevegelsene før man danser, men de der rytmedansene uten bestemte steg er helt umulig å forstå seg på. Jeg var i prosesjon nå:-) Jesu Kristi legeme fest i dag. Det likte jeg, så mange hundrevis, tusenvis i prosesjon, forent i kjærlighet, som presten sa etter Augustin, "Sammen er vi i det viktigste, messen, gi hverandre frihet i det mindre viktige, og elsk alle hverandre med Guds kjærlighet". Jeg likte det med at vi er/står sammen i det viktige, messen er viktig, men i all annen uenighet som oppstår mellom oss mennesker, minnet presten oss på å være romslige, gi hverandre frihet og elske. Det der mer frihet liker jeg. Jeg ser jo at afrikanere har rytme i kroppen forresten, for de svinger med selv i messen, de er alltid lealause/rytmiske. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/399312-festivalsommer/#findComment-3547774 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella Dotte Skrevet 22. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2014 Prøver å svare på alle spørsmålene dine etter tur: Dansingen her var helt tilfeldig, det er bare å bevege seg som man føler, til musikken. Det ble en del fekting, ja. Mange folk var morsomme å se på, en hel del fete moves blant dem som virkelig slapp seg løs Det var, spesielt i begynnelsen, ikke særlig høyt lydnivå. Vi kunne snakke sammen en del av tiden, men ikke når det var for mye/høy musikk. Vi hadde ørepropper. Vi spiste litt og snakket litt. Snakket litt med mat i munnen også En kompis til kom ganske mye senere, da hadde jeg vært der i fem og en halv time, og musikken ble høyere, og det var vanskelig å følge med på samtaler med to personer samtidig. Da var jeg så sliten at jeg gikk hjem, men jeg ville være med så lenge at jeg fikk hilse på ham. Min venn er 27 og litt av en gentleman, mer skikkelig, oppmerksom og moden enn diverse andre som er dobbelt så gamle 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/399312-festivalsommer/#findComment-3547795 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 Prøver å svare på alle spørsmålene dine etter tur: Dansingen her var helt tilfeldig, det er bare å bevege seg som man føler, til musikken. Det ble en del fekting, ja. Mange folk var morsomme å se på, en hel del fete moves blant dem som virkelig slapp seg løs Det var, spesielt i begynnelsen, ikke særlig høyt lydnivå. Vi kunne snakke sammen en del av tiden, men ikke når det var for mye/høy musikk. Vi hadde ørepropper. Vi spiste litt og snakket litt. Snakket litt med mat i munnen også En kompis til kom ganske mye senere, da hadde jeg vært der i fem og en halv time, og musikken ble høyere, og det var vanskelig å følge med på samtaler med to personer samtidig. Da var jeg så sliten at jeg gikk hjem, men jeg ville være med så lenge at jeg fikk hilse på ham. Min venn er 27 og litt av en gentleman, mer skikkelig, oppmerksom og moden enn diverse andre som er dobbelt så gamle Hei! Ok takk. Det virket absolutt ikke hyggelig det der. Men du kan jo fortelle meg mer på festen på torsdag. Aspergerfester uten musikk er hyggelig, ikke med musikk og mennesker sammen:-( Det er det jeg syns er forferdelig vrient. Ellers er jeg jo langt mer sosial enn jeg visste:-) jeg bare liker ikke støy, overfladiskhet, juks og avbrytelser. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/399312-festivalsommer/#findComment-3547810 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.