Gå til innhold

Forvirret; mail med enslig J

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg får rett som det er mail hvor det dukker opp en J, mest i slutten av setninger men også andre plasser. Har først tenkt at dette må skyldes en tastefeil, men nå har jeg fått det såpass mange ganger at det umulig kan være årsaken. Er dette en kul greie jeg ikke har fått med meg? Isåfall hva betyr den? 

Anonymous poster hash: 09e93...3e2
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/399375-forvirret-mail-med-enslig-j/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får rett som det er mail hvor det dukker opp en J, mest i slutten av setninger men også andre plasser. Har først tenkt at dette må skyldes en tastefeil, men nå har jeg fått det såpass mange ganger at det umulig kan være årsaken. Er dette en kul greie jeg ikke har fått med meg? Isåfall hva betyr den? 

Smiley blir ofte forandret til J. Tror særlig det skjer om man i stedet for klassiske ": )" bruker smiley-ikon, som da enheten som mottar ikke forstår. Andre kan sikkert forklare det mer teknisk ;)

AnonymBruker

Helt riktig som Xtra sier, J er :-) 

Anonymous poster hash: 10979...536

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...