Gå til innhold

Samsung Galaxy tab pro vs Ipad

Anbefalte innlegg

Tvillingmamma

Noen her inne som har erfaring med Samsung Galaxy tab?

Har brukt Ipad og lurer på hvordan brettene til Samsung er...

Har skjønt at Samsung Galaxy tab 3 ikke er så bra som det nye Samsung Galaxy tab pro... ellers er jeg ganske blank..

Har Android telefon, så forstår prinsippet...

Gå for ny Ipad, eller Samsung Galaxy tab?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/399425-samsung-galaxy-tab-pro-vs-ipad/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns absolutt det enkleste er å forholde seg til ett OS. Jeg vet ikke hvordan det fungerer på Android, men regner med at du kan bruke en del apps om hverandre på telefon og nettbrett?

Selvfølgelig er nyeste versjon av nettbrett den beste. Er du fornøyd med Android, så er det greieste å fortsette med det.

Noen her inne som har erfaring med Samsung Galaxy tab?

Har brukt Ipad og lurer på hvordan brettene til Samsung er...

Har skjønt at Samsung Galaxy tab 3 ikke er så bra som det nye Samsung Galaxy tab pro... ellers er jeg ganske blank..

Har Android telefon, så forstår prinsippet...

Gå for ny Ipad, eller Samsung Galaxy tab?

Fordelen med Ipad, er at alt fungerer så godt, operativsystem, programvare(apper) og maskinvare er skreddersydd for hverandre.

Når det gjelder androidbaserte brett, så forteller det bare om at nettbrettet bruker android som operativsystem, de finnes drøssevis av nettbrett fra ulike produsenter som bruker android.

Jeg ville gått for en ny Ipad, har ingen selv, men de jeg kjenner er jevnt over veldig fornøyd med Ipad. Aberet er kanskje at Ipad er litt dyrere i forhold til mange androidnettbrett

Jeg ville gått for en ny Ipad, har ingen selv, men de jeg kjenner er jevnt over veldig fornøyd med Ipad. Aberet er kanskje at Ipad er litt dyrere i forhold til mange androidnettbrett

Jeg også ville, rent personlig valgt iPad. Syns den er mye bedre enn noe Android-brett jeg har prøvd. På den annen side hadde jeg aldri valgt en Android-telefon heller...

Men det er noe med å forholde seg til ett OS i stedet for to.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...