Gå til innhold

Heksefilmer?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Denne filmen har jeg sett og den er sann, noen som vet om flere heksefilmer?

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet

Noen som husker en heksefilm fra åttitallet? Mener ei der het Ann Putnam og, men finner den ikke igjen.

Skrevet

Noen som husker en heksefilm fra åttitallet? Mener ei der het Ann Putnam og, men finner den ikke igjen.

The whitches of Eastwick?

stjernestøv
Skrevet

The whitches of Eastwick?

Nei den har jeg sett. Kanskje den var fra 70 tallet med så den på 80 tallet, skikkelig heksefilm.

Skrevet

Salem Witch Trials?

stjernestøv
Skrevet

Salem Witch Trials?

Den har jeg på dvd, bra den :)

AnonymBruker
Skrevet

Hekser er jo ekstremister på ondskap. Ser ikke vitsen med å boltre seg i skildringer av deres mentale møkk.

Anonymous poster hash: 58e36...616
stjernestøv
Skrevet

Hekser er jo ekstremister på ondskap. Ser ikke vitsen med å boltre seg i skildringer av deres mentale møkk.

Anonymous poster hash: 58e36...616

Dette er iallefall tull! Mange som ble anklaget for hekseri var sletts ikke hekser. Eller liker jeg moderne hekser, jeg er nok en selv ;)

AnonymBruker
Skrevet

Dette er iallefall tull! Mange som ble anklaget for hekseri var sletts ikke hekser. Eller liker jeg moderne hekser, jeg er nok en selv ;)

Hekser finnes ikke. Og, en god fantasy film er underholdene.

Anonymous poster hash: 5944f...15d

stjernestøv
Skrevet

Hekser finnes ikke. Og, en god fantasy film er underholdene.

Alt finnes. Fantasi finnes. Ja filmer er underholdene-

AnonymBruker
Skrevet

Alt finnes. 

Spaghettimonsteret også?

stjernestøv
Skrevet

Spaghettimonsteret også?

Ja. På astralplanet, der finnes alle dine fantasier og dine tanker. Og de er sletts ikke langt unna, clairvoyante kan se det/dem som bilder i din aura.

stjernestøv
Skrevet

Spaghettimonsteret også?

Sør?

AnonymBruker
Skrevet

Ja. På astralplanet, der finnes alle dine fantasier og dine tanker. Og de er sletts ikke langt unna, clairvoyante kan se det/dem som bilder i din aura.

Du store alpakka!

AnonymBruker
Skrevet

Sør?

Nei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...