Gå til innhold

Bukser som utvider seg 2 størrelser

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kjøpte et par bukser på Kappahl på salg for under 1 måned siden (ikke jeans). I butikken satt de som et skudd, jeg spurte om de ville vie seg ut og damen sa nei så jeg kjøpte de. De skulle vaskes på 30 grader og det har jeg gjort. Men nå etter et par vask og litt bruk har de blitt så store at de ramler av, så jeg må knyte de stramt fast med båndene som sitter i livet, det holder ikke med knapp og glidelås lenger. Skikkelig irriterende, for de sitter jo ikke pent på lenger og er veldig ubehagelige da de henger og slenger sånn. Dette må vel være reklamasjonsgrunn? Har kvitteringa liggende så vurderer å dra og klage på de. 

Anonymous poster hash: 9db7f...cdd
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/399464-bukser-som-utvider-seg-2-st%C3%B8rrelser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpte et par bukser på Kappahl på salg for under 1 måned siden (ikke jeans). I butikken satt de som et skudd, jeg spurte om de ville vie seg ut og damen sa nei så jeg kjøpte de. De skulle vaskes på 30 grader og det har jeg gjort. Men nå etter et par vask og litt bruk har de blitt så store at de ramler av, så jeg må knyte de stramt fast med båndene som sitter i livet, det holder ikke med knapp og glidelås lenger. Skikkelig irriterende, for de sitter jo ikke pent på lenger og er veldig ubehagelige da de henger og slenger sånn. Dette må vel være reklamasjonsgrunn? Har kvitteringa liggende så vurderer å dra og klage på de. 

Anonymous poster hash: 9db7f...cdd

Skader jo ikke å prøve, og kanskje er du heldig.

Min erfaring er for øvrig at man ikke kan forvente noe særlig holdbar kvalitet på plagg kjøpt på kjedebutikker som KappAhl. Men man kan være heldig - det er bare ganske uforutsigbart.

AnonymBruker

Skulle ønske jeg hadde gått ned i vekt

Dessverre er det stoffet som har utvidet seg drastisk. Kjøpte to bukser og den andre har jeg bare så vidt prøvd på etter vask, men den er også altfor stor

Anonymous poster hash: 6384f...df4

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...