Gå til innhold

sekunders smerte i nakke,hodet

Anbefalte innlegg

en vansklig forelskelse

Jeg har en smerte som kommer og går,den kommer som kasta på meg når som helst på venstre side av nakken og går opp til venstre tinning,dette skjer bare på venstre side.vært på MR men de så ingenting.

smerten står på i bare noen sekunder,hodet blir varmt og vondt en liten stund før smerten blir borte,,kan få det tre ganger pr dag etter hverandre.

noen ganger gjør det så gondt at jeg gråter,,,,,og tar meg til nakken...

det setter meg helt ut....

etter smerten er borte blir jeg litt sliten.

det som gjør meg redd er at før hadde jeg smerten ca en gang i året.nå kan jeg få smerte 2-3'ganger pr dag.

jeg er redd dette er et forvarsel på noe verre

Er det noen som har opplevd noe samme så er jeg interesert i høre

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/399470-sekunders-smerte-i-nakkehodet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Jeg er ingen nevrolog, men jeg tror jeg vet hva dette er. Det er nerver som kommer i klem i nakken når nakken er i bestemte posisjoner.

Jeg har/har hatt det selv med ujevne mellomrom. Tror jeg kan komme til å utløse det om jeg etter hårvask tørker meg hardt forover fra nakken. Det kommer som et ekstremt smertefullt lyn som brer seg fremover på ene siden av hodet og helt frem til øyet.

Jeg anser det som totalt ufarlig, men ekstremt smertefullt den korte tiden det varer. Prøv å se om det har noen sammenheng med hodebevegelse/stilling.

en vansklig forelskelse

Jeg er ingen nevrolog, men jeg tror jeg vet hva dette er. Det er nerver som kommer i klem i nakken når nakken er i bestemte posisjoner.

Jeg har/har hatt det selv med ujevne mellomrom. Tror jeg kan komme til å utløse det om jeg etter hårvask tørker meg hardt forover fra nakken. Det kommer som et ekstremt smertefullt lyn som brer seg fremover på ene siden av hodet og helt frem til øyet.

Jeg anser det som totalt ufarlig, men ekstremt smertefullt den korte tiden det varer. Prøv å se om det har noen sammenheng med hodebevegelse/stilling.

Hei ja det høres likt ut.hvis jeg snur på hodet brått når jeg er ute og sykler kan det komme,men det kan også komme selv om nakken er i vanlig posisjon.....nei regner vel med det ikke er noe å gjøre.

kan jo hende massasje på stiv nakke kan hjelpe litt....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...