Gå til innhold

Blir du engstelig av nyheter?

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• stjernestøv

24

• AnonymBruker

9

• Kalevaala

7

• slabbedask

3

Skrevet (endret)

Kan ikke lese en engelsk bok. Det har aldri vært mer slaveri enn nå.

Hey, jeg prøver å muntre deg opp her   :)

Men blir du litt glad for alle de andre gode nyhetene, eller overskygger dårlige nyheter alt positivt?

Endret av Kalevaala
stjernestøv
Skrevet

Det var veldig trist å lese.  Takk for linker.

Ja det er trist.

stjernestøv
Skrevet

Hey, jeg prøver å muntre deg opp her   :)

Men blir du litt glad for alle de andre gode nyhetene, eller overskygger dårlige nyheter alt positivt?

Det er mest de dårlige jeg tenker på, men vet jo at likt tiltrekker likt. Burde fokusere på de positive tingene som skjer, men er ikke mye positivt på nyhetene.

Skrevet

Bare trist. Den andre linken viser til en oversikt på hvor slavearbeid finnes. Jeg stusset veldig over at Kina ikke kom høyt på den statistikken. Kanskje de mangler tilstrekkelig tallgrunnlag derfra?

Vi bidrar til slaveri indirekte ved å importere varer fra disse landene. Det er merkelig at våre regjeringer ikke har stilt motkrav til disse landene om tiltak mot slaveri, før man kan akseptere import derfra.

stjernestøv
Skrevet

Bare trist. Den andre linken viser til en oversikt på hvor slavearbeid finnes. Jeg stusset veldig over at Kina ikke kom høyt på den statistikken. Kanskje de mangler tilstrekkelig tallgrunnlag derfra?

Vi bidrar til slaveri indirekte ved å importere varer fra disse landene. Det er merkelig at våre regjeringer ikke har stilt motkrav til disse landene om tiltak mot slaveri, før man kan akseptere import derfra.

Ja det er en trist verden vi lever i hvor mye urett blir godtatt, vet at folk jobber i stillhet men alle burde åpne øynene for dette. Ikke lett å få informasjon om Kina.

Skrevet

Noen nyheter kan gjøre meg litt engstelig. Utbruddet av ebola med stadig stigende dødstall, for eksempel. Jeg håper virkelig de greier å stoppe det fra å spre seg mer.

stjernestøv
Skrevet

Noen nyheter kan gjøre meg litt engstelig. Utbruddet av ebola med stadig stigende dødstall, for eksempel. Jeg håper virkelig de greier å stoppe det fra å spre seg mer.

Sumle greier ja.

Skrevet

Ja, virkelig. Den lange inkubasjonstiden gjør det ekstra skummelt, og ikke minst at det skjer i et område der de ikke har økonomi til å klare mer enn de står oppe i nå.

AnonymBruker
Skrevet

Blir dere redd av å se på nyhetene?

Verden er helt gal! Har vi grunn til å frykte? Begynner å bli redd muslimer, er det berettiget? Isis er jo...ja.

Lær deg arabisk og google alle forum på nettet for å finne ut deres skumle planer. Muslimene planlegger nok en sammensvergelse. Utrydde Vesten for alt den står for, la Allah ta over verden. 

De fleste muslimer jeg kjenner er normale...... men psykopater kan jo også virke normale?

Anonymous poster hash: 437aa...e94

Skrevet

Men uansett; takk for linken, for nå ser jeg at ingen trenger min hjelp, og organisasjonene har masser av penger på bok.

Anonymous poster hash: d70c9...43e

Jeg tenker at dette viser at det nytter å hjelpe.

Det er ikke håpløst. Det blir bedre. Verden går fremover.

Skrevet

Du som er så positiv må gjerne dele linkene dine med Jan Egeland, som hevder at det aldr har vært mere mennesker på flukt siden annen verdenskrig. Og folk på flukt har det ikke bra.

De landene hvor folk ikke har det bra, er ISLAM en rød tråd. Dette kan ikke være tilfeldig. Jeg er en av de som heller ikke tror at noen vil ta over Norge noen gang, men er jeg villig å ta sjangsen?

Sjiamuslimer og Sunnimuslimer tåler ikke trynet av hverandre, og hva er det som tilsier de skal gjøre det fordi om de flytter seg til Norge?

Disse landene hvor ISLAM er sterkt, så er det borgerkrig som gjelder. Tenk det : å drepe sine egen innbyggere og landsmenn., og de starter naturligvis med de uskyldige.

Det siste landet vi feiret med prakt og pomp, og som det ble sendt masser av oildollars til, er Sør Sudan.

Jeg undrer : brukte de ALLE pengene på våpen, eller hvordan klarer de ellers å kjøpe krigsutstyr for å slakte sin egen befolkning?

Penger til krig og våpen har de, mens befolkningen sulter ihel.

Folk må begynne å oppføre seg som folk, enkelt og greit. Konflikt har ikke løst et problem til dags dato.

Ferdig snakka.

Anonymous poster hash: d70c9...43e

https://twitter.com/CiViX/status/272290346354999298

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...