Gå til innhold

For de som lurer på hva illuminati er.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hellandussen, dette er bare tulleste påstander tatt ut av løse luften. Og hvorfor må alle disse fjollete konspirasjonsteorivideoene ha denne "skumle" musikken.

Hver bidige gang uten unntak det der Illuminati dukker opp, faller jeg av lasset. Temaet blir alltid presentert på måter som skurrer, gir asossiasjoner til galninger, ekstremister og folk som plages av paranoide forestillinger. Og nå er det dukket opp en bok om Illuminati også. Hvorfor skulle den være så mye bedre? Ikke tro at en fyr med professorkappe er mer troverdig enn andre. Forfatteren rekker sikkert å forklare hvorfor Elvis ikke forsvant i en UFO men presenterer noe enda sykere....

Anonymous poster hash: b2115...e2d

Fortsetter under...

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• stjernestøv

24

• AnonymBruker

14

• Mrs D

5

• slabbedask

5

AnonymBruker

Er det nå du skal belære meg om at dette ikke er høyverdig og eksakt litteratur?

Nei, syntes bare det er litt morsomt at du bruker den boken for å støtte opp under 

stjernestøvs konspirasjonsteorier.

Anonymous poster hash: 6d25c...bcc

Annonse

AnonymBruker

Jadda du, det finnes mane mange mange galne folk. Det er de som er i minstetall som innehar sannheten...sant?

Hva med å forholde seg til fakta? Hvem er Illuminati og hva eksakt ønsker de å oppnå?

stjernestøv

Hva med å forholde seg til fakta? Hvem er Illuminati og hva eksakt ønsker de å oppnå?

Fakta ja! Det er det jeg forholder meg til. Ser du ikke at det finnes makter som vil styre og bestemme, som skal fortelle deg hva som er rett? Kina er et godt eksempel hvor illuminati råder, de har ingenting de skulle sagt. I muslimske land må du være muslim, å være kristen f.eks er ikke et alternativ.

AnonymBruker

Fakta ja! Det er det jeg forholder meg til. Ser du ikke at det finnes makter som vil styre og bestemme, som skal fortelle deg hva som er rett? Kina er et godt eksempel hvor illuminati råder, de har ingenting de skulle sagt. I muslimske land må du være muslim, å være kristen f.eks er ikke et alternativ.

Hva har Illuminati å gjøre med det som skjer i Kina og den muslimske verden? 

De såkalte konspirasjonsteoretikere mener Illuminati består av en rekke mektige mesterhjerner som ikke bare styrer hva som skjer i verden, men kontrollerer hemmelig teknologi som kan sette i gang naturkatastrofer. Målet skal være å avbefolke deler av jorden, og sette i gang det som kalles Den nye verdensordningen.

En person som er av denne oppfatningen er journalisten og forfatteren Benjamin Fulford. Ifølge Fulford er ikke AIDS og SARS tilfeldige sykdommer. Det er bioteknologisk fremstilte våpen designet til å redusere befolkningen i Afrika og Asia.

Teoriene om Illuminati og den andre store hemmelige organisasjonen kjent som frimurerne er så like og overlapper på så mange områder at de ofte blir referert til som samme ting. Du har kanskje sett at det enøyde pyramidsymbolet på baksiden av dollarseddelen ofte blir brukt i sammenheng med den nye verdensordningen. Men avhengig av hvilken teoretiker du snakker med vil det samme symbolet være knyttet til enten Frimurerne eller Illuminati.

Illuminatis popularitet i moderne kultur kan vi antakelig takke forfatterduoen Robert Shea og Robert Anton Wilson for, som på midten av 70-tallet skrev trilogien «The Illuminatus! Trilogy».

I helt ny tid må vi også sende en takk til forfatteren Dan Brown som er umettelig opptatt av Illuminati og lignende hemmelige organisasjoner. 

Det som kan være greit å ta med i betraktningen er at bøkene som er nevnt ovenfor er fiksjoner...

Men å tro at legemiddelindustrien forgifter maten vår for å selge pillene sine, det er way beyond...

For eksempel.

Endret av Mrs D

Jadda du, det finnes mane mange mange galne folk. Det er de som er i minstetall som innehar sannheten...sant?

Nå tror jeg ikke flertallet tror på konspirasjonsteorier og illuminati. Jeg tror flertallet er styrt av sunn fornuft.

stjernestøv

Hva har Illuminati å gjøre med det som skjer i Kina og den muslimske verden? 

De såkalte konspirasjonsteoretikere mener Illuminati består av en rekke mektige mesterhjerner som ikke bare styrer hva som skjer i verden, men kontrollerer hemmelig teknologi som kan sette i gang naturkatastrofer. Målet skal være å avbefolke deler av jorden, og sette i gang det som kalles Den nye verdensordningen.

En person som er av denne oppfatningen er journalisten og forfatteren Benjamin Fulford. Ifølge Fulford er ikke AIDS og SARS tilfeldige sykdommer. Det er bioteknologisk fremstilte våpen designet til å redusere befolkningen i Afrika og Asia.

Teoriene om Illuminati og den andre store hemmelige organisasjonen kjent som frimurerne er så like og overlapper på så mange områder at de ofte blir referert til som samme ting. Du har kanskje sett at det enøyde pyramidsymbolet på baksiden av dollarseddelen ofte blir brukt i sammenheng med den nye verdensordningen. Men avhengig av hvilken teoretiker du snakker med vil det samme symbolet være knyttet til enten Frimurerne eller Illuminati.

Illuminatis popularitet i moderne kultur kan vi antakelig takke forfatterduoen Robert Shea og Robert Anton Wilson for, som på midten av 70-tallet skrev trilogien «The Illuminatus! Trilogy».

I helt ny tid må vi også sende en takk til forfatteren Dan Brown som er umettelig opptatt av Illuminati og lignende hemmelige organisasjoner. 

Det som kan være greit å ta med i betraktningen er at bøkene som er nevnt ovenfor er fiksjoner...

Ja og derfor kan jeg ikke helt stå inne for hva illiminati representerer, jeg velger heller å kalle dem DE. Jeg tror det er energier som styrer verden, egentlig er ALT energi. I muslimske land er det en energi som rejerer, i kina er det en an energi. I norge er det en an energi. Og jeg tror teknologien kommer ovenfra...fra høyere innteligens. Noen folk følger ikke denne energien slavisk som en saueflokk, noen folk tenker selv.

Annonse

AnonymBruker

Ja og derfor kan jeg ikke helt stå inne for hva illiminati representerer, jeg velger heller å kalle dem DE. Jeg tror det er energier som styrer verden, egentlig er ALT energi. I muslimske land er det en energi som rejerer, i kina er det en an energi. I norge er det en an energi. Og jeg tror teknologien kommer ovenfra...fra høyere innteligens. Noen folk følger ikke denne energien slavisk som en saueflokk, noen folk tenker selv.

Det er alltid en fordel å forholde seg til virkeligheten...

stjernestøv

Det er alltid en fordel å forholde seg til virkeligheten...

Det er det jeg gjør. Vi har alle ulike oppfatninger av virkeligheten. En psykolog sa til meg hvis ti stk skulle vitne, ja da kunne det bli ti ulike forklaringer.

stjernestøv

Hvorfor tror du på dette sludderet da hvis du ikke har bevis?

Jeg tror på ting jeg selv har opplevd, mitt liv er min sannhet. Jeg trenger f.eks ikke bevis på at alt er energi, det har jeg selv sett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...