Gå til innhold

For de som lurer på hva illuminati er.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det er det jeg gjør. Vi har alle ulike oppfatninger av virkeligheten. En psykolog sa til meg hvis ti stk skulle vitne, ja da kunne det bli ti ulike forklaringer.

Forhold deg til fakta og ting som kan bevises. Ikke høytflyvende konspirasjonsteorier basert på lettbent underholdningslitteratur.

Anonymous poster hash: 6d25c...bcc

Fortsetter under...

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• stjernestøv

24

• AnonymBruker

14

• Mrs D

5

• slabbedask

5

Annonse

Nei, syntes bare det er litt morsomt at du bruker den boken for å støtte opp under 

stjernestøvs konspirasjonsteorier.

Det gjør jeg da overhodet ikke. Jeg syntes det var interessant å lese om Illuminati, som jeg visste lite om fra før, og som tross alt har innflytelse i enkelte miljøer (dog neppe så stor som noen hevder). Ikke dermed sagt at jeg tror på konspirasjonsteoriene.

Endret av Xtra
AnonymBruker

Det gjør jeg da overhodet ikke. Jeg syntes det var interessant å lese om Illuminati, som jeg visste lite om fra før, og som tross alt har innflytelse i enkelte miljøer 

Hvordan kan en orden som ble oppløst på slutten av 1700-tallet ha innflytelse i dag?

Anonymous poster hash: 47eab...a60

Annonse

Det finnes fortsatt folk som tror jorda er flat. Slike fjols bør man bare ignorere.

Egentlig enig men det er kanskje for mange av dem til at det er mulig å bare ignorere. 40% av USAs befolkning tror jorda er yngre enn ti tusen år gammel for eksempel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...