AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 Skrevet 2. juli 2014 Hvorfor har jeg det sån at jeg har mye blankt snørr hver dag men er aldri syk?Anonymous poster hash: ee740...f7f 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 2. juli 2014 Skrevet 2. juli 2014 (endret) Allergi mot gresspollen? Eller omgås du et pelsdyr på daglig basis? Endret 2. juli 2014 av Bella Dotte 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 Skrevet 2. juli 2014 Allergi mot gresspollen? Eller omgås du et pelsdyr på daglig basis? Jeg har ikke allergi og jeg glemte å nevne at snuen er hele året.Anonymous poster hash: ee740...f7f 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 3. juli 2014 Skrevet 3. juli 2014 Jeg har ikke allergi og jeg glemte å nevne at snuen er hele året.Anonymous poster hash: ee740...f7f Det kan jo også være allergi mot andre ting, f.eks. husstøv og midd. Verd å sjekke ut, kanskje? Om du ikke gidder gå til lege i denne omgang: Kjøp en pakke Zyrtec på apoteket, prøv en uke, og se om du blir bedre. Erstatter jo ikke legebesøk, men kan gi en pekepinn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.