Gå til innhold

F...drittfolk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kjæresten har gått bak ryggen min og sendt grove sex-meldinger med to forskjellige ex-damer på facebook. Vi har hatt et helvete, men prøver å kommer over det. 

I natt ringer telefonen hans. Det står et damenavn på mobilen, hans sier at det er en tidligere ex for minst 10 år siden. Og at dette må bare være fylletull. Han spør meg om han skal ta den for å vise at det ikke er noe "greier".  Jeg svarer at det trenger han ikke, men blir selvsagt mistenksom pga. det han har gjort. 

I dag tidlig vil jeg at han skal spørre hva hun ville i en sms, for jeg klarer ikke å la vær å være mistenkelig. Han sender en sms og spør om hun var på fylla i natt.

Hun svarer ja og at hun var med en venninne som hadde sett bilde av han på facebook og synes at han var så kjekk, så hun ville høre stemmen hans.

Han svarer noe som at jeg deler ikke ut stemmen min til hvem som helst ;-) har jo dame..

Hun svarer: "jeg spør ikke engang, du er min ex og jeg har rett til å dele stemmen din ;-)"

Han svarer "hehe."

Så får han en ny mld hvor det står "Nå skulle du vært her..."

Han vil IKKE svare på denne meldingen, men jeg blir jo enda mer mistenksom på om dette er nok en ex han har skrevet med. Så han svarer hun: "å?"

Da skriver hun:" Er det trygt å sende en snap?"

Så nå har vi det gående....jeg tror ikke en ex som han var med for over ti år siden plutselig spør om det er trygt å sende et bilde?

Han sier at han ikke har pratet "slik" med denne damen på mange år og at det var jeg som provoserte frem svar. Men jeg ville at han skulle svare kun for å få se at det ikke var noe mellom hun også. Vi skrev jo ingenting oppmuntrende til denne damen, heller motsatt. Hva hadde dere trodd? Etter det som jeg har sett så hadde han jo ikke svart hun avvisende hvis ikke jeg var tilstede.

Jeg klarer ikke dette. F... drittfolk

Anonymous poster hash: ee7ca...eb5
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/399557-fdrittfolk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Etter min mening skulle du sagt ja da han spurte om han skulle ta telefonen så du fikk se at det ikke var noe. Jeg er tilbøyelig til å være enig med ham i at du delvis fremprovoserte dette ved å be ham sende henne en melding morgenen etter.

Ts. Han svarte jo bare med at han hadde dame og ikke "delte ut stemmen" til hvem som helst. Vil ikke si at det var et svar som skulle oppmuntre til sexprat?

Anonymous poster hash: ee7ca...eb5

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/399557-fdrittfolk/#findComment-3549896
Del på andre sider

AnonymBruker

Problemet er at han ikke sier klart i fra. Koseprat med ex som er på flørter'n er ikke greit når man er i forhold. I stedet for hehe burde han altså svart at det ikke er greit at hun ringer på nattetid og at hun får respektere at han ikke ønsker noe kontakt med henne hverken i form av oppringing, sms eller snap. 

Anonymous poster hash: 924de...476
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/399557-fdrittfolk/#findComment-3549938
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...