Gå til innhold

God kveld, jeg legger meg!

Anbefalte innlegg

Jeg synes ikke det er vanskelig å skjønne at Madelenemie vil la sine egne barn ha med seg gjester når de er på hytta. Gjør ikke du ting som gjør deg sliten for å glede andre?

Jo, men hun sier jo stadig vekk at hun blir så sliten av å passe andres unger, men gjør det allikevel. Og det skjønner jeg ikke. Jeg hadde ikke orket å ha med meg så små unger på hyttetur, selv ikke da mine var så små, men det er meg. :) Nå vet jeg riktignok ikke hvor små unger det er snakk om, men siden de vil ligge på armen hennes og høre historier ved leggetid ser jeg for meg unger i barnehagealder, ikke stort eldre i alle fall.

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

Barn griser. Slik er det og har ikke så mye foreldrene å gjøre. Mine barn fikk ikke spise på stua da de var små. Måtte spise på kjøkkenet for der vasket jeg uansett hver dag. Gjorde unntak når vi hadde gjester.

Helt enig, men det koker litt i toppen min hvis glasset blir veltet tre ganger på ett måltid. Vi har en sønn som er vimsete og søler mye samtidig som han MÅ skifte eller vaske seg hvis han får en eneste flekk på seg. Det kan være en tålmodighetsprøve.

Nicklusheletida

Helt enig, men det koker litt i toppen min hvis glasset blir veltet tre ganger på ett måltid. Vi har en sønn som er vimsete og søler mye samtidig som han MÅ skifte eller vaske seg hvis han får en eneste flekk på seg. Det kan være en tålmodighetsprøve.

Det å ha småbarn kan være en tålmodighetsprøve. For ikke å snakke om tenåringer. Det kan være en enda større tålmodighetsprøve. Med mine 3 barn opplevde jeg det spesielt med den eldste :-)

Nicklusheletida

Jo, men hun sier jo stadig vekk at hun blir så sliten av å passe andres unger, men gjør det allikevel. Og det skjønner jeg ikke. Jeg hadde ikke orket å ha med meg så små unger på hyttetur, selv ikke da mine var så små, men det er meg. :) Nå vet jeg riktignok ikke hvor små unger det er snakk om, men siden de vil ligge på armen hennes og høre historier ved leggetid ser jeg for meg unger i barnehagealder, ikke stort eldre i alle fall.

Jeg var på fjelltur for 1,5 uke siden. Jeg visste jeg kom til å bli sliten av det for det ble jeg i fjor også. Likevel skal jeg gjøre det igjen neste sommer.

Hvis jeg har lært Madelenemie rett å kjenne, så synes hun det er litt gøy også å være sammen med småbarn. For det så kan en jo bli sliten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...