Gå til innhold

øm bak høyre øyeeplet inni hodet på en måte...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

petter smart

Det er selvsagt umulig for oss å vite, men det kan være en skadet/sliten muskel rundt øyet som gjør dette. Du kan prøve å gå med en lapp over øyet noen dager for å se om det hjelper. Evt gjøre øvelser med øyet (rulle med øyet i alle retninger i ca 1 minutt).

AnonymBruker

Jeg hadde noe sånt en gang, det var en uskyldig infeksjon i det nedre øyelokket, en slags byll inni huden som presset. Jeg fikk en antibiotisk øyesalve og beskjed om å skylle øynene med saltvannsdråper flere ganger daglig, samt massere med en varm våt klut, og gjerne ørepinner dyppet i babyshampoo og massere mot tårekanalen. Dette for å få gøffet ut...

og jeg ble bra :D
Men altså , gå til lege og sjekk hva det er :D

Anonymous poster hash: 75510...0f8

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...