Gå til innhold

Norgeskart med oversikt over campingplassen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det noen som har gode forslag der du får med det meste av campingplasser og kanskje også litt annen informasjon som er nyttig på turen.Jeg tenker på app til iphone. Kart som kan lastes ned på pc. Og finnes det ikke noe som er bra nok der tenker jeg i papirform.

Anonymous poster hash: 54768...ee6

Fortsetter under...

Er det noen som har gode forslag der du får med det meste av campingplasser og kanskje også litt annen informasjon som er nyttig på turen.Jeg tenker på app til iphone. Kart som kan lastes ned på pc. Og finnes det ikke noe som er bra nok der tenker jeg i papirform.

Google er et fint dyr. Søk på campingplasser app og den første lenka du får er akkurat det du leter etter. Ett søk, tar to sekunder. Hvis den finnes lenger, ser nå at den muligens er tre år gammel.

Endret av Lillemus
AnonymBruker

Google er et fint dyr. Søk på campingplasser app og den første lenka du får er akkurat det du leter etter. Ett søk, tar to sekunder. Hvis den finnes lenger, ser nå at den muligens er tre år gammel.

Tenker du på camping norge? den har jeg, men det mangler veldig mange campingplasser der. så jeg håpet på å finne noe som inneholdt det meste. Også mindre campingplasser.

Tenker du på camping norge? den har jeg, men det mangler veldig mange campingplasser der. så jeg håpet på å finne noe som inneholdt det meste. Også mindre campingplasser.

Hm. Nei, da ser det dårligere ut dessverre.

AnonymBruker

NAF Veibok finnes både i papirform og på nett

https://www.naf.no/medlemskap/medlemsfordeler/naf-veibok/

Må du være medlem i NAF for å laste boken ned?  Jeg finner ikke hvor jeg kan laste den ned.

Annonse

AnonymBruker

Nå er ferielivet i full gang, og jeg vil bare si at nettstedet til campingportalen har vært veldig nyttig. Der får jeg opp avmerket alle campingplasser på kartet og det ligger link til hjemmesiden for de campingplasser som har det. Finner vi noen som mangler er det bare å gi tilbakemeldin og de vil oppdatere kartet. Dermed vil de aller fleste komme med. Kanskje andre her også kan ha nytte av den. Jeg har bare brukt den på mobilen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...