Gå til innhold

Demoner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det handler ikke om å tro på den stemmen. Det er ingen typisk stemme. Det er bare sånn at jeg VET. Jeg vet ikke hvorfor. Jeg bare vet det. Veldig spesiellt å skjønner det kan høres rart ut. Jeg er absolutt ikke kristen, men det rare er at resten av familien har også visst, å det har skjedd dem fæle ting :(. Det er som en forbannelse, vi kan ikke ha det for godt, hver gang vi hadde det bra ble vi nesten straffa etterpå, noen døde, igjen, eller ulykker. Why???? Takk for alle svar. Setter stor pris på det!!

Anonymous poster hash: ad8b2...63b

http://vimeo.com/19296882

Anonymous poster hash: d9f4d...474

AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynner å tro at det finnes liv andre steder. At demoner i form av avdøde ånder vandrer. Jeg er ikke diagnosisert noe, men er svært suicidal. Har vært innlagt flere ganger, å gått i årelang terapi. Hvorfor føler jeg det er en demon inne i meg som vil jeg skal dø? Jeg ser noen drive med demonutdrivelse, men dette er litt spess.... Men altså. Hva om ånder som ikke er gode kan gå inn i meg? Noen som har noen synspungt uten å si jeg er tal? Det er jo ingenting galt med meg, så forfor kjenner jeg denne kampen innvendig? Å hvorfor føler jeg noen dytte meg mot kanten av et stup. Jeg vet med meg selv, at dette er siste år jeg er her. Siste år jeg ser sommeren. Dette er trist. . Men hvorfor? Psykologen min finner ingen forklaring på dette.. Å tiden renner ut.

Anonymous poster hash: ad8b2...63b

Dette er psykdom. Bytt til en kompetent behandler.

Anonymous poster hash: 29bd0...5ad

stjernestøv
Skrevet

Bare hyggelig kjære deg,vet hvordan det er. Men det er ikke verdt å dø for,og ap hjelper faktisk noen ganger. Får en til å ha egne tanker,eg healer sa til meg at litt ap er ok. Det stenger igjen kanalene,tror du har åpne kanaler.

AnonymBruker
Skrevet

Bare hyggelig kjære deg,vet hvordan det er. Men det er ikke verdt å dø for,og ap hjelper faktisk noen ganger. Får en til å ha egne tanker,eg healer sa til meg at litt ap er ok. Det stenger igjen kanalene,tror du har åpne kanaler.

Dette er ikke riktig diskusjon å snakke om såkalte "kanaler".

Anonymous poster hash: 52140...a08

stjernestøv
Skrevet

Det er det det er. Jeg vet hva det er og det vethan og.

AnonymBruker
Skrevet

Det er det det er. Jeg vet hva det er og det vethan og.

Nei, dette er sykdom.

Anonymous poster hash: 52140...a08

stjernestøv
Skrevet

Ja spørs hvem so m analyserer.

AnonymBruker
Skrevet

Ja spørs hvem so m analyserer.

Spør en lege.

Anonymous poster hash: 29bd0...5ad

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...