AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 Skrevet 9. juli 2014 Hva hadde du tenkt hvis du hadde prøvd å få tak i behandleren din to ganger, du ble lovet at han skulle ringe tilbake, men du hører ingenting? Det har gått over en uke siden jeg ringte. Misliker han meg og er lei av meg? Eller hva?Anonymous poster hash: 5fcba...a7a 0 Siter
XbellaX Skrevet 9. juli 2014 Skrevet 9. juli 2014 Hva hadde du tenkt hvis du hadde prøvd å få tak i behandleren din to ganger, du ble lovet at han skulle ringe tilbake, men du hører ingenting? Det har gått over en uke siden jeg ringte. Misliker han meg og er lei av meg? Eller hva?Anonymous poster hash: 5fcba...a7a Det slapt, men det er også midt i fellesferien. Hører du ikke noe innen mandag ringer du ekspedisjonen på nytt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 Skrevet 9. juli 2014 Det slapt, men det er også midt i fellesferien. Hører du ikke noe innen mandag ringer du ekspedisjonen på nytt. Tror han går ut i ferie da. Jaja, medisinerer meg med truxal og sobril så lenge. Er vel ikke sånn det skal være kanskje, men jeg har overlevd en " vinter " før . Tar 100 mg truxal på kvelden, da går ting litt bedre. Er ihvertfall ikke fullt så paranoid, og tankene er roligere. Godt med litt "fred". Anonymous poster hash: 5fcba...a7a 0 Siter
frosken Skrevet 9. juli 2014 Skrevet 9. juli 2014 Hva hadde du tenkt hvis du hadde prøvd å få tak i behandleren din to ganger, du ble lovet at han skulle ringe tilbake, men du hører ingenting? Det har gått over en uke siden jeg ringte. Misliker han meg og er lei av meg? Eller hva?Anonymous poster hash: 5fcba...a7a Da ville jeg ha tenkt at han sannsynligvis har glemt at han skal ringe deg. Ring på nytt igjen i morgen. 0 Siter
XbellaX Skrevet 10. juli 2014 Skrevet 10. juli 2014 Tror han går ut i ferie da. Jaja, medisinerer meg med truxal og sobril så lenge. Er vel ikke sånn det skal være kanskje, men jeg har overlevd en " vinter " før . Tar 100 mg truxal på kvelden, da går ting litt bedre. Er ihvertfall ikke fullt så paranoid, og tankene er roligere. Godt med litt "fred".Anonymous poster hash: 5fcba...a7a Da ringer du i morgen, men ring så tidlig som mulig på morgenen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.