AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Jeg har akkurat gjort det slutt etter å ha "tatt" kjæresten i å sende sex- meldinger med andre damer på facebook. Han forrige kjæresten min gjorde det også. To av ex-kjærestene mine har tatt kontakt med meg mens de har kjæreste og spurt om sex-relaterte spm. Sagt de savner meg, spurt om bilder osv. I går fikk jeg spm. av en ex igjen. Jeg svarte han at jeg ikke ville sende slike bilder til menn som er i forhold. Han svarte "å, er det umoralsk liskom? ;-) " Jeg svarte "ja, synes ikke du?" Han svarte: Nja, man lever bare en gang og må jo få ha litt spenning i hverdagen. Jeg blir helt oppgitt. Det virker som at alle mannfolk tar så lett på dette her? også damer, disse som kjæresten min sendte meldinger med visste godt at han hadde kjæreste. Har så vondt etter bruddet, men har trøstet meg med at han er en patetisk drittsekk, men nå når jeg i går fikk slike meldinger fra en ex- kjæreste så blir jeg bare helt oppgitt. Er de fleste slik? Anonymous poster hash: 42fd1...2a2 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/399702-umoralske-mennesker/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solemnity Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 (endret) Kanskje du skal tenke over hva du tiltrekkes av. Den felles faktoren her er ikke at de er menn eller kvinner, men at de er menn du har vært sammen med og deres bekjente. Noen ganger finner vi enkelte personlighetstyper tiltrekkende av positive grunner, men at disse også kommer med ulemper som blir tydelig først etter en stund. Jeg har aldri erfart at en kjæreste oppfører seg umoralsk med tanke på kontakt med ekser eller annet, så selv om det kanskje er vanligere enn man ønsker at det skal være, så er det ikke slik at man ikke kan finne mennesker som deler ens egen moral og lojalitet. Endret 11. juli 2014 av Solemnity 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/399702-umoralske-mennesker/#findComment-3551328 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.