InMyPlace Skrevet 12. juli 2014 Skrevet 12. juli 2014 Hei. Jeg holder på å trappe opp Lamictal, 100 mg foreløpig. Legen sa jeg skulle være obs på om det dukket opp utslett. Nå har det seg slik at jeg hadde atopisk eksem i hele barndommen, men vokste det av meg sent i tenårene. Jeg får sporadisk atopisk utslett i dag, om det har vært varmt eller lignende. Nå har jeg utslett på låret, og vet ikke om det skyldes latent atopisk eksem, eller om det skyldes Lamictalen? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. juli 2014 Skrevet 12. juli 2014 Hei. Jeg holder på å trappe opp Lamictal, 100 mg foreløpig. Legen sa jeg skulle være obs på om det dukket opp utslett. Nå har det seg slik at jeg hadde atopisk eksem i hele barndommen, men vokste det av meg sent i tenårene. Jeg får sporadisk atopisk utslett i dag, om det har vært varmt eller lignende. Nå har jeg utslett på låret, og vet ikke om det skyldes latent atopisk eksem, eller om det skyldes Lamictalen? Ei jeg kjenner fikk utslett av lamictal men det så ut som kviser. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 12. juli 2014 Skrevet 12. juli 2014 Siden dette er noe du har av og til, kan du ta dette helt med ro. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.