Gå til innhold

NHD: Lamictal - utslett - atopisk eksem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg holder på å trappe opp Lamictal, 100 mg foreløpig. Legen sa jeg skulle være obs på om det dukket opp utslett. Nå har det seg slik at jeg hadde atopisk eksem i hele barndommen, men vokste det av meg sent i tenårene.

Jeg får sporadisk atopisk utslett i dag, om det har vært varmt eller lignende.

Nå har jeg utslett på låret, og vet ikke om det skyldes latent atopisk eksem, eller om det skyldes Lamictalen?

stjernestøv
Skrevet

Hei. Jeg holder på å trappe opp Lamictal, 100 mg foreløpig. Legen sa jeg skulle være obs på om det dukket opp utslett. Nå har det seg slik at jeg hadde atopisk eksem i hele barndommen, men vokste det av meg sent i tenårene.

Jeg får sporadisk atopisk utslett i dag, om det har vært varmt eller lignende.

Nå har jeg utslett på låret, og vet ikke om det skyldes latent atopisk eksem, eller om det skyldes Lamictalen?

Ei jeg kjenner fikk utslett av lamictal men det så ut som kviser.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Siden dette er noe du har av og til, kan du ta dette helt  med ro.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...