stjernestøv Skrevet 12. juli 2014 Forfatter Skrevet 12. juli 2014 Bra :-) Jeg synes du skal fortelle dette til legen på onsdag, det er godt mulig du enten må øke eller gjøre andre justeringer. Kun et jordbær?? Vil ikke øke. Var sønnen min som sa "Skal du ikke spise jordbær", så jeg tok et. Sjokoladen var ikke god, nesten smeltet i denne varmen, og ligger den i kjøleskapet smaker den ingenting. Ja Michael er god, veldig god :-) 0 Siter
ISW Skrevet 12. juli 2014 Skrevet 12. juli 2014 Stjernestøv: Jeg er livredd for å dø, det er hele angsten min. Jeg har en uskyldig(ufarlig) psykisk lidelse, og jeg tar Zeldox! Spurte til og med NHD i sted om å få øke dosen. Hvordan kan det ha seg? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. juli 2014 Forfatter Skrevet 12. juli 2014 Du har hatt nytte av medisin før når du er dårlig, og jeg håper du vil få det denne gangen også. Hvis ikke zeldox fungerer godt nok, må du kanskje diskutere solian med legen. Kanskje det ikke er meningen siden den ikke fungerer opptimalt? Et tegn? Like greit uten? Vet ikke hva jeg skal si til legen, har aldri møtt han før heller....sikkert en ung en. Men det er jo en stund til, må tenke litt og rådføre meg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 Skrevet 12. juli 2014 Stjernestøv: Jeg er livredd for å dø, det er hele angsten min. Jeg har en uskyldig(ufarlig) psykisk lidelse, og jeg tar Zeldox! Spurte til og med NHD i sted om å få øke dosen. Hvordan kan det ha seg? Årsaken er muligens en grenseløs og noe naiv tiltro til at medisiner er løsningen på alt? Anonymous poster hash: 71357...e00 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. juli 2014 Forfatter Skrevet 12. juli 2014 Stjernestøv: Jeg er livredd for å dø, det er hele angsten min. Jeg har en uskyldig(ufarlig) psykisk lidelse, og jeg tar Zeldox! Spurte til og med NHD i sted om å få øke dosen. Hvordan kan det ha seg? Vet ikke, du er iallefall snill. Er redd for å dø jeg også, må ha høyere bevissthetsnivå før jeg dør. 0 Siter
frosken Skrevet 12. juli 2014 Skrevet 12. juli 2014 Kanskje det ikke er meningen siden den ikke fungerer opptimalt? Et tegn? Like greit uten? Vet ikke hva jeg skal si til legen, har aldri møtt han før heller....sikkert en ung en. Men det er jo en stund til, må tenke litt og rådføre meg. Du rakk å bli ganske dårlig før du begynte å ta medisiner denne gangen. Jeg tror det derfor tar noe tid før de virker. I tillegg kommer det momentet at du aldri har hatt like god effect av Zeldox som du hadde av Solian. Jeg håper du tar medisinene hver eneste dag frem til du skal snakke med vikarlegen. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. juli 2014 Forfatter Skrevet 12. juli 2014 Årsaken er muligens en grenseløs og noe naiv tiltro til at medisiner er løsningen på alt? Anonymous poster hash: 71357...e00 Korrekt! Og en grenseløs tro på legevitenskapen eller hva det heter. 0 Siter
ISW Skrevet 12. juli 2014 Skrevet 12. juli 2014 Årsaken er muligens en grenseløs og noe naiv tiltro til at medisiner er løsningen på alt? Anonymous poster hash: 71357...e00 Neppe, men når det finnes ting som hjelper, så hvorfor ikke? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. juli 2014 Forfatter Skrevet 12. juli 2014 Du rakk å bli ganske dårlig før du begynte å ta medisiner denne gangen. Jeg tror det derfor tar noe tid før de virker. I tillegg kommer det momentet at du aldri har hatt like god effect av Zeldox som du hadde av Solian. Jeg håper du tar medisinene hver eneste dag frem til du skal snakke med vikarlegen. Solian fikk jeg mye kriblinger av og melk i brystene og mistet mensen, ikke det at jeg savnet mensen. Tar p.sprøyten nå. Får se, må tenke litt nå. Syns det er rart uansett at de ikke virker, er lei av å bli sliten av alt. Får prøve å ta de men finner det veldig vanskelig nå, er helt imot ap. Men må jo ta seroquel i kveld. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 Skrevet 12. juli 2014 Finne ly! Ikke så lett å finne ly langt ute på snaufjellet. Anonymous poster hash: 22eef...b32 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. juli 2014 Forfatter Skrevet 12. juli 2014 Ikke så lett å finne ly langt ute på snaufjellet. Anonymous poster hash: 22eef...b32 Nei da så! Noen ganger skjer det uforutsigbare ting, men så på nyhetene at disse overlevde. Medisiner kan du dø av. 0 Siter
slabbedask Skrevet 12. juli 2014 Skrevet 12. juli 2014 Nei da så! Noen ganger skjer det uforutsigbare ting, men så på nyhetene at disse overlevde. Medisiner kan du dø av. Langt flere hadde dødd uten medisiner. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 12. juli 2014 Skrevet 12. juli 2014 Er det sant at så mange dør av medisiner? Jeg vil ikke dø, det ville sikkert ikke de som er døde heller. http://www.tv2.no/a/3973174 Hei! Jeg så faktisk intvjuet med damen, syns hun kom med viktige poeng/ tanker. Tror nok denne damen fikk rett behandling da hun ble møtt til slutt med at noen tålte hennes historie og smerte. Jeg er ikke sikker på at grave i fortiden er bra for alle, for min del, er det best å legge den bak meg. Men jeg er glad jeg aldri har gått til en psykiater som er opptatt av medisiner, jeg ble feks aldri foreslått medisinert, nå kan man ikke medisinere autisme, men min psykiater medisinerte mange pasienter på de psykiatriske sykehusene hun jobbet og mente det var riktig. Da jeg mente jeg hadde angst sa min psykiater, " du har da vel ikke angst", og forklarte hvorfor, jeg svarte da "ok" Jeg vet ikke med deg, du er jo veldig opptatt av spesielle ting for tiden, men jeg hadde en tidligere nabo på besøk i går, og hun er visst helt normal, men hun snakket om meget spesielle ting.... Feks da hun skulle gå hjem, lot hun skoene bestemme veien?? Så spurte hun om min spiritualitet, og jeg svarte at det var komplisert... Og mumlet litt, så ble jeg mer sikker og sa, " jeg finner min glede i mine interesser og matematikken åpenbarer for meg, det du føler Gud gjør for deg" Hun ble da litt stille og spurte om min katolske tro, jeg svarte at jeg nylig var blitt mer from, og lo, men det var takket være at barna " tvinger" meg til messe, noe jeg liker når jeg er der, men det er ikke jeg som kommer på sånt:-) Jeg kjente meg sliten av mye rare tanker fra min tidligere nabo i går, det kjennes ubehagelig når man er så forskjellige, jeg prøvde å forstå hva hun sa, men det var mange rare ord og begreper, noe om at man får det man tenker hardt på osv... Veldig rart, uten at man sier det... Kommer det til en.. Jeg sier da " jaha" , for å være høflig og fordi jeg bare faller helt ut og av, hva skal man si? Sånn tenker jeg om deg noen ganger også, men når mine naboer tenker slike tanker, for hun er ikke alene... Og du er inne på de samme grublerier/ tanker, som er helt ubegripelige for meg, så trenger vel ikke du mer medisiner enn mine naboer. En annen nabo har startet på Martha Louises engleskole, og jeg har rett og sett lite å si, for de er så sikre, og lite er basert på fakta, dette handler om følelser og intuisjon. Jeg svarer av og til at jeg mangler intuisjon, og det gir meg vist en lav status, sier min mann, men det får nå så være, jeg er i vertfall lettere tross min autisme og føre en normal samtale med. Da en samtale basert på realitet og fornuft. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. juli 2014 Forfatter Skrevet 12. juli 2014 (endret) Langt flere hadde dødd uten medisiner. Ja av fysiske ting ja, her er det snakk om psykofarmaka. Endret 12. juli 2014 av stjernestøv 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. juli 2014 Forfatter Skrevet 12. juli 2014 Hei! Jeg så faktisk intvjuet med damen, syns hun kom med viktige poeng/ tanker. Tror nok denne damen fikk rett behandling da hun ble møtt til slutt med at noen tålte hennes historie og smerte. Jeg er ikke sikker på at grave i fortiden er bra for alle, for min del, er det best å legge den bak meg. Men jeg er glad jeg aldri har gått til en psykiater som er opptatt av medisiner, jeg ble feks aldri foreslått medisinert, nå kan man ikke medisinere autisme, men min psykiater medisinerte mange pasienter på de psykiatriske sykehusene hun jobbet og mente det var riktig. Da jeg mente jeg hadde angst sa min psykiater, " du har da vel ikke angst", og forklarte hvorfor, jeg svarte da "ok" Jeg vet ikke med deg, du er jo veldig opptatt av spesielle ting for tiden, men jeg hadde en tidligere nabo på besøk i går, og hun er visst helt normal, men hun snakket om meget spesielle ting.... Feks da hun skulle gå hjem, lot hun skoene bestemme veien?? Så spurte hun om min spiritualitet, og jeg svarte at det var komplisert... Og mumlet litt, så ble jeg mer sikker og sa, " jeg finner min glede i mine interesser og matematikken åpenbarer for meg, det du føler Gud gjør for deg" Hun ble da litt stille og spurte om min katolske tro, jeg svarte at jeg nylig var blitt mer from, og lo, men det var takket være at barna " tvinger" meg til messe, noe jeg liker når jeg er der, men det er ikke jeg som kommer på sånt:-) Jeg kjente meg sliten av mye rare tanker fra min tidligere nabo i går, det kjennes ubehagelig når man er så forskjellige, jeg prøvde å forstå hva hun sa, men det var mange rare ord og begreper, noe om at man får det man tenker hardt på osv... Veldig rart, uten at man sier det... Kommer det til en.. Jeg sier da " jaha" , for å være høflig og fordi jeg bare faller helt ut og av, hva skal man si? Sånn tenker jeg om deg noen ganger også, men når mine naboer tenker slike tanker, for hun er ikke alene... Og du er inne på de samme grublerier/ tanker, som er helt ubegripelige for meg, så trenger vel ikke du mer medisiner enn mine naboer. En annen nabo har startet på Martha Louises engleskole, og jeg har rett og sett lite å si, for de er så sikre, og lite er basert på fakta, dette handler om følelser og intuisjon. Jeg svarer av og til at jeg mangler intuisjon, og det gir meg vist en lav status, sier min mann, men det får nå så være, jeg er i vertfall lettere tross min autisme og føre en normal samtale med. Da en samtale basert på realitet og fornuft. Ja behandling er viktigere enn medisiner, men i psykiatrien er det omvendt. Jeg er nok ikke mer syk enn din nabo, vet jeg føler meg fysisk utmattet men det har sine grunner. Hjernen koker, så da virker ikke medisinen uansett. Jeg får hjelp ovenfra føler jeg. 0 Siter
slabbedask Skrevet 12. juli 2014 Skrevet 12. juli 2014 Ja av fysiske ting ja, her er det snakk om psykofarmaka. Ja, og langt langt flere hadde dødd pga. psykdom uten medisiner enn de som dør av medisinene. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. juli 2014 Forfatter Skrevet 12. juli 2014 Ja, og langt langt flere hadde dødd pga. psykdom uten medisiner enn de som dør av medisinene. Ja det er sant av vanlige medisiner, her er det snakk om psykofarmaka. Og i Japan hadde flere dødd av xeplion, noe nhd foeslo til meg en gang. 0 Siter
slabbedask Skrevet 12. juli 2014 Skrevet 12. juli 2014 Ja behandling er viktigere enn medisiner, For enkelte psykdommer er medisiner viktigere. Og samfunnsøkonomisk blir det for kostbart å tilby behandlingsterapi til alle. Medisiner er billigere. 0 Siter
slabbedask Skrevet 12. juli 2014 Skrevet 12. juli 2014 Ja det er sant av vanlige medisiner, her er det snakk om psykofarmaka. Og i Japan hadde flere dødd av xeplion, noe nhd foeslo til meg en gang. Er ikke psykofarmaka "vanlige" medisiner? Hvor mange deprimerte hadde tatt selvmord uten medisiner? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. juli 2014 Forfatter Skrevet 12. juli 2014 For enkelte psykdommer er medisiner viktigere. Og samfunnsøkonomisk blir det for kostbart å tilby behandlingsterapi til alle. Medisiner er billigere. Ja der har du det igjen...penger. Illuminati sier jeg bare. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.