Gå til innhold

Dør av medisiner

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Hei!

:-)

Det å jobbe med denne saken er lettere enn å kjempe for ungen sin:-(

Jeg blir fryktelig følelsesmessig engasjert, på en annen måte for henne:-( blir rastløs," lam" og uttafor, men nå er det en prinsippsak, ja jeg blir sliten. Men det er på en annen måte, mer sånn trøtt sliten. Men da sover man jo bare og kommer til energi igjen.

Jeg skrev til legen og jeg skal støtte han i en sak til høsten, han ble glad:-) og vi har funnet sammen, vi tenker likt rundt legerollen, " kallet" og prinsippene, om likest mulig behandling til alle.

Jeg står ikke alene mer, har en fagperson med meg, det gir jo også mindre frustrasjon

Det er bra du har han med deg, en bra lege det da. Noe å kjempe for må en ha.

• Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• stjernestøv

43

• slabbedask

10

• Madelenemie

6

• XbellaX

6

Mest aktive i denne tråden

stjernestøv
Skrevet

Ja,. det tror jeg faktisk.

Ok, sannheten vil komme for en dag.

Madelenemie
Skrevet

Se selv hvor mye som har skjedd teknologisk de siste 50 årene f.eks, tror du mennesker er så glupe. Nei, de har nok en avtale med høyere hold, tenk om 100 år, da flyr vi rundt i luften i tallerkener.

Hei!

Vi flyr nok:-) på tallerkener vet jeg ikke.

Jeg er glup nok, og avtale med høyere hold har jeg ikke, skulle gjerne hatt det, :-)

Hva tenker du om Martha Louises engleskole?

Skrevet

Ok, sannheten vil komme for en dag.

Hvis det var sannheten hadde den allerede vært fremme i dagen.

stjernestøv
Skrevet

Hei!

Vi flyr nok:-) på tallerkener vet jeg ikke.

Jeg er glup nok, og avtale med høyere hold har jeg ikke, skulle gjerne hatt det, :-)

Hva tenker du om Martha Louises engleskole?

Du har sikkert kontakt uten at du registerer det, det har alle.

Ville ikke gått på engleskolen tror jeg, ville heller gått på teosofisk skole.

stjernestøv
Skrevet (endret)

Hvis det var sannheten hadde den allerede vært fremme i dagen.

Tror du virkelig det?

Å det er mye vi ikke vet, nå som Erna er statasminister vet hun mye hun også. Verdensbildet hadde snudd totalt om sannheten kom frem. Men nå vil jeg ikke skrive mer om det, ikke bra å vite for mye. Kanskje noen vil få meg til å holde kjeft.

Endret av stjernestøv
Skrevet

Jeg forstår ikke helt "mystikken" rundt psykofarmaka.

Om en medisin virker på hjertet, lungene, stoffer i blodet eller nervesystemet/hjernen er for meg ganske likegyldig hva angår hvor "skummel" medisinen er. Det er ikke slik at vi er delt inn i en kropp og en hjerne, eller en kropp og ett sinn/sjel om du vil. Vi er ett menneske, og hjernen er bygget opp av celler og nervetråder på samme måte som et annet organ (vel, ikke 100% likt, men poenget er det samme).

DexterMorgan
Skrevet

Illuminati finnes ikke, det er en konstruksjon funnet opp av fjeigjeigjriuhgerugheuigheru gjengen, fjeigjeigjriuhgerugheuigheru er de som har funnet om ideen om illuminati for å skjule det som faktisk er sant, og det er at fjeigjeigjriuhgerugheuigheru gjør alt det de sier illuminati gjør, dermed går de under radaren siden illuminati får all skylden. Dette har jeg 100% sikre kilder på fra min venn i USA, pass på dersom fjeigjeigjriuhgerugheuigheru finner ut at du vet denne hemmeligheten kan det hende de går etter deg for å få deg til å tie (drepe deg!)

stjernestøv
Skrevet

Illuminati finnes ikke, det er en konstruksjon funnet opp av fjeigjeigjriuhgerugheuigheru gjengen, fjeigjeigjriuhgerugheuigheru er de som har funnet om ideen om illuminati for å skjule det som faktisk er sant, og det er at fjeigjeigjriuhgerugheuigheru gjør alt det de sier illuminati gjør, dermed går de under radaren siden illuminati får all skylden. Dette har jeg 100% sikre kilder på fra min venn i USA, pass på dersom fjeigjeigjriuhgerugheuigheru finner ut at du vet denne hemmeligheten kan det hende de går etter deg for å få deg til å tie (drepe deg!)

Da står jo du i fare og, ja det er sikkert folk som vil drepe meg. Da er jo hele dol i fare!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DexterMorgan
Skrevet

Da står jo du i fare og, ja det er sikkert folk som vil drepe meg. Da er jo hele dol i fare!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hehe, håper du skjønte at jeg tullet ;);) man kan ikke stole på alt man leser vettu

Skrevet

Vil ikke øke. Var sønnen min som sa "Skal du ikke spise jordbær", så jeg tok et. Sjokoladen var ikke god, nesten smeltet i denne varmen, og ligger den i kjøleskapet smaker den ingenting. Ja Michael er god, veldig god :-)

Istedet for å fore deg selv med all verdens teorier som bare trigger frem tvil og ubehag synes jeg du skal tenke litt på det fastlegen din sa til deg for ikke lenge siden. 

stjernestøv
Skrevet

Ja du tuller visst mye dextermorgan,men mange har blitt drept i sannhetens navn. Ja xbellax det er sant,om skjerming mener du? Kan ikke skjermes mot sannheten. Den har jeg inni meg.

Skrevet

Ja du tuller visst mye dextermorgan,men mange har blitt drept i sannhetens navn. Ja xbellax det er sant,om skjerming mener du? Kan ikke skjermes mot sannheten. Den har jeg inni meg.

Din versjon av sannheten har du inni deg selv om du blir medisinert. Med medisiner blir du litt mer motstandsdyktig enn du er akkurat nå. 

Ang din lege - medisiner. Det er viktig at du følger opp det han har bedt deg om. Kanskje må det noen endringer til men dette må du ta med vikaren på onsdag. Husk at målet er å få deg litt mer stabil. 

stjernestøv
Skrevet

Ja jeg vet det,beklager alt sammen. Skal lese donald nå på sengen,det er jo en sunn aktivitet. Bare blir redd når jeg leser man kan dø av mefisiner,ble mye avsporing her og det beklager jeg virkelig. Er ikke noe mening i å øse alle mine tanker ut her. God natt.

Skrevet

Ja jeg vet det,beklager alt sammen. Skal lese donald nå på sengen,det er jo en sunn aktivitet. Bare blir redd når jeg leser man kan dø av mefisiner,ble mye avsporing her og det beklager jeg virkelig. Er ikke noe mening i å øse alle mine tanker ut her. God natt.

Du skal ikke beklage noe som helst, du har ikke gjort noe galt. Pass på hodet ditt, vern om det. 

Skrevet

Finne ly!

Skal også ungene dine tvinges til å være med deg og søke ly, selv om det bare er du som står i uværet?

stjernestøv
Skrevet

Skal også ungene dine tvinges til å være med deg og søke ly, selv om det bare er du som står i uværet?

Den forstod jeg ikke?

Snakker du metadorisk, at min sykdom er uværet?

Mine unger er ikke i uværet, de lever sine egne liv.

stjernestøv
Skrevet

Du skal ikke beklage noe som helst, du har ikke gjort noe galt. Pass på hodet ditt, vern om det. 

Ok. Bare at mange av mine tanker blir plassert her, føles ikke rett.

stjernestøv
Skrevet

Kayia! Kan du forklare meg hva du mente med dette?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...