Kayia Skrevet 13. juli 2014 Skrevet 13. juli 2014 Kayia! Kan du forklare meg hva du mente med dette? Du sier at sønnen din akkurat har kommentert situasjonen, og selv om du stadig argumenterer for det motsatte betyr dette at de rundt deg påvirkes av dine valg og din tilstand. Du sier at du foretrekker å "søke ly" framfor å velge å bli medisinert, og siden du ikke lever i vakuum påvirker dette valget også dine omgivelser. Det betyr at ditt valg også blir deres valg - de tvinges til å måtte være med deg og søke ly. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. juli 2014 Forfatter Skrevet 13. juli 2014 Du sier at sønnen din akkurat har kommentert situasjonen, og selv om du stadig argumenterer for det motsatte betyr dette at de rundt deg påvirkes av dine valg og din tilstand. Du sier at du foretrekker å "søke ly" framfor å velge å bli medisinert, og siden du ikke lever i vakuum påvirker dette valget også dine omgivelser. Det betyr at ditt valg også blir deres valg - de tvinges til å måtte være med deg og søke ly. Hva er det du snakker om, søke ly var hvis det tordnet. Jeg tar medisiner men vil IKKE , det er sant det. Har sønnen min kommentert, hva da? Klart de legger merke til at jeg er litt rar, men det er sånn jeg er...for det meste ler de av meg. Men de er mest opptatt av seg selv, min voksne sønn bor i egen leilighet og har jente på gang. Tror du han ofrer meg en tanke? Han har asperger og der går det mest i han og hans ting, min andre sønn er også snart voksen og blir ikke dratt inn i mine ting. Tenåringer kan være veldig selvsentrerte, han snakker mye om sine ting...men klart de legger jo merke til meg. Men de er ikke med inn i min verden hvis det er det du påpeker. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. juli 2014 Forfatter Skrevet 13. juli 2014 Dere vil nok ikke like dette og nhd blir sint, men..... http://www.selvet.dk/index.php?option=com_kunena&func=view&catid=160&id=142199&Itemid=2250 0 Siter
ISW Skrevet 13. juli 2014 Skrevet 13. juli 2014 Men dette gjelder jo stort sett de som tar AD. Du gjør jo ikke det? Jeg er også skeptisk til AD ved milde depresjoner. Jeg er også skeptisk til at AD skrives ut uten skikkelig diagnose (f.eks om depresjonen eller angsten er en del av en bipolar lidelse). Men på en annen side kan jo ikke fastlegene alt. Norge trenger sårt flere spesialister. Men hvordan motivere til spesialistutdannelse all den tid fastlegene er de som tjener best? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. juli 2014 Forfatter Skrevet 13. juli 2014 Men dette gjelder jo stort sett de som tar AD. Du gjør jo ikke det? Jeg er også skeptisk til AD ved milde depresjoner. Jeg er også skeptisk til at AD skrives ut uten skikkelig diagnose (f.eks om depresjonen eller angsten er en del av en bipolar lidelse). Men på en annen side kan jo ikke fastlegene alt. Norge trenger sårt flere spesialister. Men hvordan motivere til spesialistutdannelse all den tid fastlegene er de som tjener best? De snakket om ap og. Blir bare redd. Ja vi skulle hatt flere spesialister. Å tjener de best? Det visste jeg ikke. Er ikke meningen å skremme noen, beklager hvis noen blir redd. Skal ikke legge ut mer sånt, bare deler min frustrasdjon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.