Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Kayia

22

• DexterMorgan

19

• slabbedask

16

• InMyPlace

11

Med meg må konte sånn tullball siden jeg er så fryktelig lat men ellers går det bra :P god ferie

Konte? I hva da? Konter dere i sommer, hm det praktiserer vi ikke på universitetet der jeg jobber. Jaja, i såfall er det vel du som har hjemmelekse å gjøre :P

Ut over det - et liv er et liv i min verden, enkel skrudd sammen sånn.

Annonse

Jeg mener, tenker og føler akkurat slik som jeg gir uttrykk for i det første innlegget mitt. Jeg velsigner med dette Israel. :) :) :) :) :)

Dette sier jeg svært skjelden, kan faktisk ikke huske sist, men i kveld mistet jeg all respekt for din måte å være i verden på og dine holdninger. Du er endret for meg. Dine smilefjes gjør meg uggen og kvalm. 

DexterMorgan

Ja, for som regel stemmer det godt  å si "alle", sant. "Alle slike gjør ditt" og "alle slike mener datt". 

For en verden dere lever i.

Jeg sier bare jeg har ikke klart å finne noen muslimer som er på Israels side, og det er neppe mange av dem, de fleste er nøytrale eller på palestinas side. Det er vel ikke så rart? Man føler et bånd med de man har samme religiøse overbevisning som, ikke noe galt i det i seg selv, det er naturlig, i den forstand å la seg hjernevaske av religion er naturlig da.

Dette sier jeg svært skjelden, kan faktisk ikke huske sist, men i kveld mistet jeg all respekt for din måte å være i verden på og dine holdninger. Du er endret for meg. Dine smilefjes gjør meg uggen og kvalm. 

ok. Jeg har fortsatt en allestedsnærværene respekt for deg. Du virker, kanskje litt tatt ut av det blå. men likeså,veldig skikkelig og grei.

Jeg vil alltid støtte Israel. :)

Jeg sier bare jeg har ikke klart å finne noen muslimer som er på Israels side, og det er neppe mange av dem, de fleste er nøytrale eller på palestinas side. Det er vel ikke så rart? Man føler et bånd med de man har samme religiøse overbevisning som, ikke noe galt i det i seg selv, det er naturlig, i den forstand å la seg hjernevaske av religion er naturlig da.

INGEN troende jeg kjenner mener det er rett å ta liv. INGEN mener det rett å drepe sivilister. 

Vi ferdes åpenbart i ulike miljøer.

Annonse

DexterMorgan

ok. Jeg har fortsatt en allestedsnærværene respekt for deg. Du virker, kanskje litt tatt ut av det blå. men likeså,veldig skikkelig og grei.

Siden hun gikk så hardt ut mot deg frykter jeg at hun ser negativt på meg også :(

Men tror det hovedsakelig går på kommunikasjonsproblemer for min del, av en eller annen grunn så skjønner ikke folk det jeg sier kanskje jeg suger på å formulere meg, eller jeg bare er søppel ;D

Uansett, jeg har mye respekt for Kayia, hun virker ganske allright velutdannet og rettferdig, på tross av at hun er litt (for) rød 

Endret av DexterMorgan

Siden hun gikk så hardt ut mot deg frykter jeg at hun ser negativt på meg også :(

Men tror det hovedsakelig går på kommunikasjonsproblemer for min del, av en eller annen grunn så skjønner ikke folk det jeg sier kanskje jeg suger på å formulere meg, eller jeg bare er søppel ;D

Uansett, jeg har mye respekt for Kayia, hun virker ganske allright velutdannet og rettferdig, på tross av at hun er litt (for) rød 

Du var jo rød selv tidligere.  :ph34r:

Uansett, jeg har mye respekt for Kayia, hun virker ganske allright velutdannet og rettferdig, på tross av at hun er litt rød 

Jeg søker ikke støtte. Jeg tenker på hvordan Israel kommer til å møte den økende trussel fra landene som omgir det. Heia Israel.

Du er dårlig til å lese.

Men jeg kan godt gi deg det med teskje: her inne er du bare et nick, ikke et menneske jeg skal forholde meg til. Siden jeg også opererer i den virkelige verden, ikke bare på nett, skjønner jeg forskjellen ;) Det du ytrer via ditt *nick* vil herfra og ut leses med denne tråden i mente, så enkelt. Jeg håper for din del at du er utstyrt med større sensibilitet i den virkelige verden - du vet, der mennesker møtes og samhandler.

Endret av Kayia

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...