Gå til innhold

Har du smsung?

Anbefalte innlegg

DexterMorgan
Skrevet

Jeg er en del av den forbanna menneskeheten. Hvorfor kjøper du slike varer da? Jeg er ikke Jesus!

hehe :P sånn er mennesker desverre, vi tenker først og fremst på oss selv og de vi har rundt oss. tror ikke det er mulig å endre det

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er en del av den forbanna menneskeheten. Hvorfor kjøper du slike varer da? Jeg er ikke Jesus!

Det hele blir noe hyklerisk når du selv nyter godt av billige varer laget av barn.  :ph34r:

Skrevet

Vet jo det da. Men får de det bedre av at jeg ikke kjøper klær?

Er du for eller imot barnearbeid?

stjernestøv
Skrevet

hehe :P sånn er mennesker desverre, vi tenker først og fremst på oss selv og de vi har rundt oss. tror ikke det er mulig å endre det

Det er synd!

stjernestøv
Skrevet

Det hele blir noe hyklerisk når du selv nyter godt av billige varer laget av barn.  :ph34r:

Må vel få si jeg er imot det????????????

Hyklerisk?

Hva mener du med billige klær foressten? Jeg kjøper på salg!

stjernestøv
Skrevet

Er du for eller imot barnearbeid?

IMOT. Nå provoserer du meg noe jævlig her :angry:

Skrevet

IMOT. Nå provoserer du meg noe jævlig her :angry:

Takk!

stjernestøv
Skrevet

Takk!

Det var det du ville oppnå ja, takk for at du fikk det til å koke i meg :angry:

Skrevet

Må vel få si jeg er imot det????????????

Hyklerisk?

Hva mener du med billige klær foressten? Jeg kjøper på salg!

Klær er ekstremt billig i dag (for 7 år siden var prisene på 1983-nivå - *våre* inntekter har jo steget ganske kollosalt siden begynnelsen av 80-tallet), bl.a. pga billig arbeidskraft/barnearbeid. Kjøper du billige tekstilvarer laget i østen støtter du indirekte dette.

stjernestøv
Skrevet

Klær er ekstremt billig i dag (for 7 år siden var prisene på 1983-nivå - *våre* inntekter har jo steget ganske kollosalt siden begynnelsen av 80-tallet), bl.a. pga billig arbeidskraft/barnearbeid. Kjøper du billige tekstilvarer laget i østen støtter du indirekte dette.

Kjøper ikke så inni Helvetes billige klær!!!!

.

stjernestøv
Skrevet

Det er dessverre illuminati som kontrollerer verden, eller skal vi heller kalle illuminati PENGER!!!!

Skrevet

Det er dessverre illuminati som kontrollerer verden, eller skal vi heller kalle illuminati PENGER!!!!

Det er alltid greit å ha noen å skylde på.  :ph34r:

Skrevet

Kjøper ikke så inni Helvetes billige klær!!!!

.

Kjøpt kortreiste klær så unngår du hele problemstillingen. 

stjernestøv
Skrevet

Det er alltid greit å ha noen å skylde på.  :ph34r:

Skrevet

Ja, og så har jeg adblock, og da får jeg ikke lese artikler på mobilen.no.

Det er bare å sette adblock på pause og trykke reload.
stjernestøv
Skrevet

Voldsomt så dette tråden skled ut på viddene, det var ikke meningen. Den skulle handle om barnearbeid og at det er fælt, så begynner folk å anklage meg. Greit!

AnonymBruker
Skrevet

Gjenbruk av klær (og annet) er veldig lettvint, ofte rimelig, og det er mye fint. Det skal godt gjøres å unngå teknologi og en del annet i dagens samfunn, men en kan starte med det som allerede er godt tilrettelagt. :)

Anonymous poster hash: 1149e...8f1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...