Gå til innhold

Belastende ansvar.

Anbefalte innlegg

Helt klart! Men nå går det jo ut over hele familien.

Heldigvis har hun en god fastlege :) Og medisin får hun, men det tar ikke smertene.

Anonymous poster hash: 1e37c...0e4

Det er ikke gitt at hun tydelig kommuniserer til fastlegen hvor mye smerter hun har.  Viktig å sørge for at dette blir gjort.

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hei!

Jeg har god erfaring med hjemmehjelp, jeg har hatt stor glede av hjelpen, og de fleste utfører en helt utmerket jobb. Problemet er at det er begrenset hva de får lov til å gjøre og at tiden til hver enkelt klient er veldig sparsom, slik at de ikke har tid til å rundvaske kjøkkenet hver uke bl.a.

Foreldrene mine har på privat basis engasjert et ung jente fra et rengjøringsbyrå, hun utfører de jobbene som hjemmehjelpen ikke får gjort på den sparsomme tilmålte tiden. Denne jenta jobber på instruksjoner fra min mor og det fungerer aldeles utmerket. Hjemmehjelpen kommer hver annen uke og vasker over gulvene og støvsuger. Rengjøringshjelpen utfører grundigere renhold, slik min mor vil ha det utført.

Dermed blir alle fornøyd og vi barna trenger ikke å tenke på å måtte utføre renhold, når vi er på besøk. Det ville også være meget urettferdig fordi det bare er et av seks søsken som bor i relatv nærhet til foreldrene mine.

Alle vi barna er enten i full jobb eller sliter med diverse sykdommer og plager.

Foreldrene mine vil helst klare seg selv og det setter vi pris på. De er 85 og 88 år. De er syke og skrøpelige, men har heldigvis vett til å gå til lege og sykehusundersøkelser, slik at deres plager blir bedre vha medisiner.

Anonymous poster hash: 8c432...a3d

Bra poeng at det går an å kombinere!

Anonymous poster hash: 1e37c...0e4

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...