AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Du skrev at "Klokken elleve sa jeg at nå var det nok, nå skulle vi dra hjem. Da var han full. Jeg fikk han ikke med meg og gikk ut av puben" og at "Jeg blir så sint at jeg klapper til han på kinnet, han bykser ut av bilen og løper vekk.." Deretter forteller du at du dro på hotellet og at han kom to timer senere. Du kunne vel ikke vite om han kom fem minutter, to timer eller fem timer senere på det tidspunktet, og det er poenget mitt. Jeg syns ikke det var en god ide å gå inn til (andres) barn slik situasjonen var. Uansett; du ba om synspunkt og jeg ga mine. Jeg syns det virker som dere begge kaver og trigger hverandre, og jeg ville gått ut av et slikt forhold. Det er ingenting i det du sier som tilsier at dette skal endre seg. Jeg måtte gå inn til barna. Jeg visste at han uansett ikke kom der selvom han hadde kommet fem min senere. Hvis de skulle sett han så måtte det evt vært i en møtesituasjon når vi kom. Ikke at det hadde vært noe krise, han SÅ nok ikke så beruset ut selvom jeg merket at han hadde drukket, meg ville ikke på noen måte vise stemningen mellom oss. Ja, jeg klappet til han, noe jeg aldri hadde gjort før. Forholdet har jeg avsluttet, men det er som sagt veldig vondt. Han har selvsagt masse gode sider og kvaliteter også ellers hadde jeg ikke blitt sammen med han. Han er veldig populær blandt barn og voksne. Men nå ble det nok for meg. Trenger på en måte bare bekreftelser på hvor idiot han er. Og det har jeg fåttAnonymous poster hash: 2150c...66d 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/399749-sjokket-og-fortvilet/page/2/#findComment-3552315 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.