AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 Skrevet 15. juli 2014 Jeg har brukt fontex 40 mg siden mars pga bulimi. Medisinen virket fort, og jeg merket også at jeg ble litt annerledes i personligheten. Mer utadvendt, positiv, mer energi osv.. Men jeg har også blitt mer kald i følelseslivet. Jeg som alltid har vært lettrørt gråter aldri lenger, og jeg føler meg mer egoistisk på en måte.. Jeg har også begynt å tvile sterkt på følelsene mine for mannen. Vi har et barn sammen. Jeg har møtt en annen mann som jeg lurer på om jeg er i ferd med å få følelser for. Noe slikt som dette var helt utenkelig for meg for noen måneder siden, Ekteskapet har ikke alltid vært helt bra, men vi har iallfall fungert greit sammen og vi er glade i hverandre. Gode og onde dager osv.. Men nå bryr jeg meg ikke like mye... Nå er jeg i ferd med å gå ifra ham, og jeg skjønner meg ikke på meg selv. Jeg føler nesten ikke at jeg bryr meg om konsekvensene dette vil gi i forhold til barnet vårt, familie osv. Jeg kjenner at det stikker ikke dypt i det hele tatt.. Rent egoistisk vil jeg gå fra ham så jeg kan ha den andre flørten min på "lovlig vis".. Jeg ser at det er helt feil når jeg skriver det nå, men jeg FØLER ikke at det er feil.. Jeg kjenner meg ikke helt igjen... Kan medisinen være skyld i alt som foregår i hodet og følelsene mine nå? Hva burde jeg gjøre videre? Anonymous poster hash: de07a...c0c 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 15. juli 2014 Skrevet 15. juli 2014 Jeg synes du skal fortsette å ta Fontex med alt det positive det fører med seg. Så skal du bruke ditt voksne jeg (fornuften) til å overstyre følelsene dine også når det gjelder valg av fremtidig partner. 0 Siter
Underbar Skrevet 15. juli 2014 Skrevet 15. juli 2014 Jeg synes du skal fortsette å ta Fontex med alt det positive det fører med seg. Så skal du bruke ditt voksne jeg (fornuften) til å overstyre følelsene dine også når det gjelder valg av fremtidig partner. Lettere sagt enn gjort dessverre 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 15. juli 2014 Skrevet 15. juli 2014 Storparten av det en psykiater foreslår er lettere sagt enn gjort :-) 0 Siter
ISW Skrevet 15. juli 2014 Skrevet 15. juli 2014 Storparten av det en psykiater foreslår er lettere sagt enn gjort :-) Egentlig ikke, så lenge psykiateren greier å si de magiske ord "Det er dine viljestyrte tanker som definerer hvem du er". Før det var det vanskelig. Etterpå har det vært lett. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 Skrevet 15. juli 2014 Egentlig ikke, så lenge psykiateren greier å si de magiske ord "Det er dine viljestyrte tanker som definerer hvem du er". Før det var det vanskelig. Etterpå har det vært lett. Uenig. Det hjelper på og man vet hva man har å jobbe mot, men lett er det overhodet ikke. Anonymous poster hash: 4c418...403 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.