DoleMari Skrevet 17. juli 2014 Skrevet 17. juli 2014 Er det noen som har lest boka "Mors svik" Alvdal-saken? Jeg angrer på at jeg leste boka, men klarte ikke legge den fra meg... Den har gjort så sterkt inntrykk på meg. Jeg er sint og sjokkert, ikke minst at barnevernet ikke gjorde noe! Hvordan er det mulig? De må ha vært totalt inkompetente. Jeg har selv ringt bekymring til barnevernet og er glad jeg gjorde det. Jeg fatter bare ikke hvordan ingen gjorde noe! 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. juli 2014 Skrevet 17. juli 2014 Er det noen som har lest boka "Mors svik" Alvdal-saken? Jeg angrer på at jeg leste boka, men klarte ikke legge den fra meg... Den har gjort så sterkt inntrykk på meg. Jeg er sint og sjokkert, ikke minst at barnevernet ikke gjorde noe! Hvordan er det mulig? De må ha vært totalt inkompetente. Jeg har selv ringt bekymring til barnevernet og er glad jeg gjorde det. Jeg fatter bare ikke hvordan ingen gjorde noe! Har ikke lest den men slike saker er grusomme! Har du sett på nyhetene om alle de pedofile som er tatt nå? Er nok mange trafficingofre de jævlene har brukt! 0 Siter
DoleMari Skrevet 17. juli 2014 Forfatter Skrevet 17. juli 2014 Nei, har ikke fått med meg det. Orker nesten ikke høre om sånt, men måtte lese boka. Jeg kan ikke fatte at folk kan være så syke i hodet. 0 Siter
DoleMari Skrevet 17. juli 2014 Forfatter Skrevet 17. juli 2014 I dette tilfellet hadde jenta noen få, gode voksne omsorgspersoner som aldri sviktet henne, spesielt en dame som var som en mor for henne hele tiden. Dette tror jeg har redda jenta til å komme best mulig ut av det. Det viser hvor mye det betyr å bry seg! 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. juli 2014 Skrevet 17. juli 2014 Nei, har ikke fått med meg det. Orker nesten ikke høre om sånt, men måtte lese boka. Jeg kan ikke fatte at folk kan være så syke i hodet. Nei, jeg kan ikke fatte hvordan folk kan ha sex med små barn, å jeg blir så SINT! Hadde jeg jobbet innen det der hadde jeg drept noen, garantert. Tror jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.