Gå til innhold

Om drømmer?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Drømmer man ofte det man frykter?

Det man bevisst og ubevisst frykter?

Og når de er gode, drømmer man det man ønsker?

Hva er deres erfaringer?

Er sikker på at det ikke bare er viss vass, de har betydning.

Skrevet

Drømmer kan, som tanker, være i tråd med dine ønsker (gode), handle om noe helt annet og hva som helst (nøytrale) eller være vonde. Det synes å være ganske tilfeldig hvilke drømmer som dukker opp.

Jeg tror ikke drømmer har betydning i den forstand at de kan forutsi noe. Drømmer er, som alt annet i hodet ditt, dine egne tanker.

stjernestøv
Skrevet

Drømmer kan, som tanker, være i tråd med dine ønsker (gode), handle om noe helt annet og hva som helst (nøytrale) eller være vonde. Det synes å være ganske tilfeldig hvilke drømmer som dukker opp.

Jeg tror ikke drømmer har betydning i den forstand at de kan forutsi noe. Drømmer er, som alt annet i hodet ditt, dine egne tanker.

Tilfeldig? Som tanker er tilfeldige? Putter noen drømmer inn i oss mens vi sover? Lurer på det.

Jo de kan noen ganger forutsi noe, det har jeg opplevd. Ikke alle drømmer er mine egne, du skrev det jo selv...tilfeldig. Men de har vel ofte som du skriver med ønsker å gjøre.

Skrevet

Putter noen drømmer inn i oss mens vi sover? 

Hvem skulle det være?

Ikke alle drømmer er mine egne

De produseres av din egen hjerne.

stjernestøv
Skrevet

Hvem skulle det være?

De produseres av din egen hjerne.

Vi er jo på astralplanet når vi drømmer og der kan vi bli påvirket av vesener der, det tror jeg virkelig. Man kan også leve ut versjoner av alternative liv, tror jeg gjør mye det.

Akkurat som tanker produseres av min egen hjerne?

Skrevet

Jeg husker stort sett alltid drømmene mine, og har noen som gjentar seg- og klarer ikke å tolke hva de betyr. I natt drømte jeg om at jeg postet et innlegg her om at jeg aldri, aldri ville føle meg like bra som andre fordi jeg har for lav utdanning i forhold til de andre i familien min!

Skrevet

Vi er jo på astralplanet når vi drømmer og der kan vi bli påvirket av vesener der, det tror jeg virkelig. Man kan også leve ut versjoner av alternative liv, tror jeg gjør mye det.

Det tror jeg ikke;) Drømmer er bare det din egen hjerne koker sammen i en herlig lapskaus når du sover. Intet annet.

Skrevet

Det tror jeg ikke;) Drømmer er bare det din egen hjerne koker sammen i en herlig lapskaus når du sover. Intet annet.

Husker du drømmene dine da?

stjernestøv
Skrevet

Jeg husker stort sett alltid drømmene mine, og har noen som gjentar seg- og klarer ikke å tolke hva de betyr. I natt drømte jeg om at jeg postet et innlegg her om at jeg aldri, aldri ville føle meg like bra som andre fordi jeg har for lav utdanning i forhold til de andre i familien min!

Har hørt at de som gjentar seg forsvinner når du finner ut hva de betyr, jeg hadde drøm fra jeg var liten om at jeg var en heks som ble brent på bålet. Der stod alle mine slektinger og familie og ropte "Brenn heksa, brenn heksa". Jeg sa "Gud tilgi dem for de vet ikke hva de gjør". Hadde drømmen som voksen og, men tenkte at jeg har vært heks i tidligere liv og ble brent på bålet, da forsvant drømmen.

Jeg skriver ned drømmene jeg husker nå, må finne ut om de betyr noe. Føler du det er sånn i livet som du drømte i natt da?

Jeg drømte jeg var innlagt og det var masse galne folk der, jeg ble påvirket av energiene og ble helt sprø. Skulle ha sex med en utenfor sykehuset men han fikk den ikke opp, stod masse folk rundt og jeg hvisket til han "Jeg sier jeg ikke vil". Så sa jeg høyt"Jeg vil ikke" og gikk inn, var så trøtt og skjelven, klarte nesten ikke gå. Traff en sykepleier som sa jeg måtte snakke med en psykiater "Ikke flere medisiner" tenkte jeg, han skulle vurdere meg. Heldigvis våknet jeg før han var ferdig. Tror dette var et alternativt liv, jeg skal aldri mer innlegges.

stjernestøv
Skrevet (endret)

Da er vi uenige ;)

Har opplevd for mye til å tro at det er bare jeg som skaper dem. Men lurer jo på om noen ganger jeg får det jeg frykter eller ønsker i drømmer, virker sånn. yin/yang drømmer!

Endret av stjernestøv
Skrevet

Husker du drømmene dine da?

Noen.

Skrevet

Mye er underbevisstheten som jobber i drømmene tror jeg. Noe er bare rot og noe forteller kanskje noe om livet og hva man tenker på og bekymrer seg hvor. Det med innleggelse har kanskje vært et tema i ditt liv?

Hvis jeg hadde trodd på alle drømmene mine hadde jeg blitt "kokko" i hodet:) Hehehe:

stjernestøv
Skrevet

Mye er underbevisstheten som jobber i drømmene tror jeg. Noe er bare rot og noe forteller kanskje noe om livet og hva man tenker på og bekymrer seg hvor. Det med innleggelse har kanskje vært et tema i ditt liv?

Hvis jeg hadde trodd på alle drømmene mine hadde jeg blitt "kokko" i hodet:) Hehehe:

Ja det kommer nok mange drømmer fra underbevisstheten, er nok sikkert fordi legen snakket om innleggelse. Har jo tenkt noe på det etter det, vært redd for vil ikke være innlagt. Er litt redd leger/psykiatere fordi de har makt, iallefall når han snakket om tvangsinnleggelse. Det er jo sykt!

Jeg tror ikke alle drømmene er virkelighet, men tror det går an å tyde dem :)

Skrevet

Ja det kommer nok mange drømmer fra underbevisstheten, er nok sikkert fordi legen snakket om innleggelse. Har jo tenkt noe på det etter det, vært redd for vil ikke være innlagt. Er litt redd leger/psykiatere fordi de har makt, iallefall når han snakket om tvangsinnleggelse. Det er jo sykt!

Jeg tror ikke alle drømmene er virkelighet, men tror det går an å tyde dem :)

Du virker ikke akkurat som du trenger tvangsinnleggelse:) Men ikke gruble for mye ;) ;)

stjernestøv
Skrevet

Du virker ikke akkurat som du trenger tvangsinnleggelse:) Men ikke gruble for mye ;) ;)

Hehe, nei gjør jo ikke det :D

Men bare at han snakket om det var nok til at jeg grublet, ikke bra å gruble....sant det ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...