neatj Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Jeg trodde jeg hadde brekt halebeinet mitt ettersom jeg hadde så vondt når jeg satt meg og skulle reise meg opp. Over de fire ukene jeg har hatt vondt har det bare blitt vondere. Da jeg dro til legen fikk jeg bekreftet at det ikke var halebeinet, men heller en fistel/tvilling ved rumpesorekken som var årsaken til mine smerter. Han ringte ahus for å konferere med kirurg. Etter det ble jeg sendt hjem med 1g paracet og 600mg ibux. Disse tar bare så vidt av smertetoppene. Hva skal jeg gjøre. Venter på innkalling til ahus, men siden det er juli tar ting tid. Smertene har vokst og har vondt nesten hele tiden. Kan ikke en gang løpe til bussen. Hva skal jeg gjøre? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/399824-fistel-med-cyster/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Jeg trodde jeg hadde brekt halebeinet mitt ettersom jeg hadde så vondt når jeg satt meg og skulle reise meg opp. Over de fire ukene jeg har hatt vondt har det bare blitt vondere. Da jeg dro til legen fikk jeg bekreftet at det ikke var halebeinet, men heller en fistel/tvilling ved rumpesorekken som var årsaken til mine smerter. Han ringte ahus for å konferere med kirurg. Etter det ble jeg sendt hjem med 1g paracet og 600mg ibux. Disse tar bare så vidt av smertetoppene. Hva skal jeg gjøre. Venter på innkalling til ahus, men siden det er juli tar ting tid. Smertene har vokst og har vondt nesten hele tiden. Kan ikke en gang løpe til bussen. Hva skal jeg gjøre? Det er ikke mye annet å gjøre enn å ta smertestillere. Du kan kanskje ringe sykehuset for å forsikre deg om at du er satt opp for operasjon, så ikke dette tar unødig tid. Men som du selv skriver, julie er ferietid. Løpe til bussen behøver du vel strengt talt ikke gjøre. Sørg for å ha litt bedre tid. Anonymous poster hash: c7588...ccb 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/399824-fistel-med-cyster/#findComment-3553098 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.