Gå til innhold

Klarer snart ikke se nyheter.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er så mye fælt som skjer! Går det inn på dere også? Hvordan distandsere seg? Tenk om det blir verdenskrig, er jo masse uroligheter nå.

Du distanserer deg ved å skru av tv`n :-) 

Onsdag bør du høre om du ikke bør gjøre noen medisinforandringer, jeg synes ikke du virker bedre etter disse 14 dagene.

stjernestøv

Du distanserer deg ved å skru av tv`n :-) 

Onsdag bør du høre om du ikke bør gjøre noen medisinforandringer, jeg synes ikke du virker bedre etter disse 14 dagene.

Ja trenger jo ikke ha nyhetene på hele dagen, sant det :)

Gruer meg litt nå, er vel en ung fyr som ikke kan så mye...skulle ønske det var legen min. Ta solian mener du som frosken foreslo? De virket jo bedre men fikk så mye kribling i kroppen. Er sliten av dette kjøret med psyken min.

Men føler selv at jeg er litt bedre.

Endret av stjernestøv

Ja trenger jo ikke ha nyhetene på hele dagen, sant det :)

Gruer meg litt nå, er vel en ung fyr som ikke kan så mye...skulle ønske det var legen min. Ta solian mener du som frosken foreslo? De virket jo bedre men fikk så mye kribling i kroppen. Er sliten av dette kjøret med psyken min.

Men føler selv at jeg er litt bedre.

Jeg vet ikke hva som er riktig medisin for deg, men som frosken husker jeg du hadde bedre effekt av Solian. I blant må man velge mellom to onder, kribling i kroppen eller tro at katten er besatt og leve i et mareritt. Det er tragisk at mange medikamenter har bivirkninger som ene og alene gjør livet vanskelig, men akkurat nå tror jeg du blir nødt til å velge det minst grusomme -medisiner.

stjernestøv

Jeg vet ikke hva som er riktig medisin for deg, men som frosken husker jeg du hadde bedre effekt av Solian. I blant må man velge mellom to onder, kribling i kroppen eller tro at katten er besatt og leve i et mareritt. Det er tragisk at mange medikamenter har bivirkninger som ene og alene gjør livet vanskelig, men akkurat nå tror jeg du blir nødt til å velge det minst grusomme -medisiner.

Klarer ikke den kriblingen :( Det er uutholdelig!

Klarer ikke den kriblingen :( Det er uutholdelig!

Ok, men hva er alternativene. Øke Zeldox? Jeg synes ikke den har hatt effekt i det hele tatt disse 14 dagene. Hva har du forsøkt tidligere som har fungert og som er til å leve med? Forhør deg, både med NHD, og vikaren til uken. Du kan ikke gå slik som dette.

Annonse

stjernestøv

Ok, men hva er alternativene. Øke Zeldox? Jeg synes ikke den har hatt effekt i det hele tatt disse 14 dagene. Hva har du forsøkt tidligere som har fungert og som er til å leve med? Forhør deg, både med NHD, og vikaren til uken. Du kan ikke gå slik som dette.

Har tatt så masse tidligere men husker ikke hvordan det gikk, tror ikke jeg tør å øke zeldox. Spurte nhd men han er sint på meg, jaja. Får høre med spirrevippen på onsdag, men er ikke enig at det ikke har hatt effekt i det hele tatt. xbellax da...det kjenner jeg jo selv ;)

Har tatt så masse tidligere men husker ikke hvordan det gikk, tror ikke jeg tør å øke zeldox. Spurte nhd men han er sint på meg, jaja. Får høre med spirrevippen på onsdag, men er ikke enig at det ikke har hatt effekt i det hele tatt. xbellax da...det kjenner jeg jo selv ;)

Synes du det, at du er blitt litt bedre? Det er jo strålende, jeg klarer ikke se det i det hele tatt men stoler på deg. 

Hvordan i all verden klarer du å tolke svaret han ga deg som sint? 

stjernestøv

Synes du det, at du er blitt litt bedre? Det er jo strålende, jeg klarer ikke se det i det hele tatt men stoler på deg. 

Hvordan i all verden klarer du å tolke svaret han ga deg som sint? 

Syns jeg er litt bedre, vet jeg sliter fremdeles men er ikke så sløv og tåkete...det har komt seg litt. Bra du stoler på meg da :) Må jo kunne si til legen at det er fremgang også, ellers vet jeg ikke hva jeg skal si. 

Så ikke svaret, nei han virket ikke sint. Måttre ha is i magen, sikkert fortsette med zeldox.

Syns jeg er litt bedre, vet jeg sliter fremdeles men er ikke så sløv og tåkete...det har komt seg litt. Bra du stoler på meg da :) Må jo kunne si til legen at det er fremgang også, ellers vet jeg ikke hva jeg skal si. 

Så ikke svaret, nei han virket ikke sint. Måttre ha is i magen, sikkert fortsette med zeldox.

Bra :-) Gledelig å høre at du har kommet deg litt, litt er bedre en ingenting. Jeg synes du skal være ærlig med legen, føler du at det er litt bedring så sier du det, men legg for all del til at du fortsatt strever og kom med eksempler. Vedkommende kan lettere gi deg riktig hjelp dersom han kjenner din situasjon, ikke bare "jeg har det bedre". 

stjernestøv

Bra :-) Gledelig å høre at du har kommet deg litt, litt er bedre en ingenting. Jeg synes du skal være ærlig med legen, føler du at det er litt bedring så sier du det, men legg for all del til at du fortsatt strever og kom med eksempler. Vedkommende kan lettere gi deg riktig hjelp dersom han kjenner din situasjon, ikke bare "jeg har det bedre". 

Ok takk :)

Får si jeg er litt bedre, noen ganger blir jeg helt tom på en måte når jeg sitter foran en lege. Men legen min var det lett å prate med, men han sa hvis "de" sa at jeg måtte slutte med medisiner og ikke høre på hva legene sa kunne de tvangsinnlegge meg. Er derfor jeg tar medisiner nå, kjemper imot. Så lenge jeg tar medisiner kan de ikke si noe, blir så skremt når de snakker sånn. Er jo godt voksen og kan ta ansvar for meg selv, men hvis det ble sånn at jeg ikke tok medisiner pga ytre krefter kunne jeg ikke ta ansvar for meg selv. Jo, jeg kan jo det, thø! Tatt ansvar for meg selv hele livet jeg :) Men hjelp fra de ytre/indre kreftene. Det vet ingen!

Men legen min visste om disse kreftene, så det er sikkert flere som har det sånn. Kreftene har hjulpet meg, så ingen må på noen måte tro at jeg vil bli kvitt dem!

Endret av stjernestøv
AnonymBruker

Det er så mye fælt som skjer! Går det inn på dere også? Hvordan distandsere seg? Tenk om det blir verdenskrig, er jo masse uroligheter nå.

Jeg klarer ikke lese nyhetene engang... begynner bare å hulke.

Det var noen som snakket om at alt var så rosenrødt på facebook - la det være det, la oss ha noen fristeder på nettet hvor vi kan glemme alle sorger. Der vi kan late som om alt er rosenrødt. 

Anonymous poster hash: 64748...c14

stjernestøv

Jeg klarer ikke lese nyhetene engang... begynner bare å hulke.

Det var noen som snakket om at alt var så rosenrødt på facebook - la det være det, la oss ha noen fristeder på nettet hvor vi kan glemme alle sorger. Der vi kan late som om alt er rosenrødt. 

Anonymous poster hash: 64748...c14

Ja noen ganger er det sunt å drømme seg inn i illusjoner om at alt er bra, kanskje det til og med blir bedre da.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...