Gå til innhold

Alkohol sommer

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Det hører litt sommeren til dette, det er fine og lyse kvelder, folk har ferie og vil kose seg litt og da drikkes det mer.

Men ren fyll liker jeg ikke og slettes ikke at foreldre med barn drikker seg fulle, det hører ikke sammen.

Jeg for min del drikker svært lite, men drikker litt mer øl om sommeren enn ellers i året. Etter en lang dag ute i sola, når jeg har ferie og jobbet med noe og etter en dusj, så er det veldig godt med ett glass eller to med øl. Jeg drikker mest  fordi jeg er tørst, ikke for å bli full, så jeg kunne gjerne ha drukket f.eks Clausthaler. Jeg har ikke drukket meg full på over 25 år. Men i godt lag så kan jeg ta noen glass med vin eller annet.

Mange som kjenner meg tror at jeg er avholdsmann, men det er jeg ikke.

Fornuftig du da. Nei unger og fyll hører ikke sammen, men det må være lov å kose seg litt. Hører vel sommeren til ja. Mange år siden jeg har vært full også og da likte jeg det ikke, så kommer aldri til å drikke meg full mer. God tørstedrikk i øl sikkert, men cider er best :)

Fortsetter under...

Fornuftig du da. Nei unger og fyll hører ikke sammen, men det må være lov å kose seg litt. Hører vel sommeren til ja. Mange år siden jeg har vært full også og da likte jeg det ikke, så kommer aldri til å drikke meg full mer. God tørstedrikk i øl sikkert, men cider er best :)

Jeg hadde ikke hatt noe i mot å drukket cider heller i steden for øl:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...