Gjest Skrevet 19. juli 2014 Skrevet 19. juli 2014 Vet det ikke er sunt:(( bønnfaller min mann om å slippe deltagelse ... Tåler IKKE dagens lys:(((((( 0 Siter
Solemnity Skrevet 19. juli 2014 Skrevet 19. juli 2014 Jeg har så utrolig vondt for barna dine. Jeg håper du tar i mot hjelp snart. 0 Siter
Gjest Skrevet 19. juli 2014 Skrevet 19. juli 2014 ((( barna mine har det ganske bra- men jeg tror jeh oppleves " ustabil" (((( skuffer dem fordi jeh vil - men ik får til/ ((((((hvordan fortelle barna at du er ulykkelig? Komplekst 0 Siter
Gjest Skrevet 19. juli 2014 Skrevet 19. juli 2014 Er jeg mer gal enn jeg er i stand til å se og sanse ??? Ingen Om vil svare meg nå antar jj... Drikker sammen m min elskede tvilling - spes i allmenn med - slår Ikke alarm )) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. juli 2014 Skrevet 19. juli 2014 ((( barna mine har det ganske bra- men jeg tror jeh oppleves " ustabil" (((( skuffer dem fordi jeh vil - men ik får til/ ((((((hvordan fortelle barna at du er ulykkelig? Komplekst Bare forklar at mamma ikke har det så bra for tiden, og at det ikke er deres skyld. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. juli 2014 Skrevet 19. juli 2014 Skriiiiiiiiik!!!!!!! Burde seriøst vært innlagt du, hadde vært det beste for både deg og barna dine. Da hadde de visst at du fikk hjelp til å bli bedre Det nytter ikke hva folk skriver til deg her, du har det like ille uansett 0 Siter
Gjest Skrevet 19. juli 2014 Skrevet 19. juli 2014 ,????? Kjære søteste stjerne støv hva er dere du påstår ??? Min legebror skal ta scid 2 på meg og vi kan ute lukke alt!!!!!! Moro 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. juli 2014 Skrevet 19. juli 2014 ,????? Kjære søteste stjerne støv hva er dere du påstår ??? Min legebror skal ta scid 2 på meg og vi kan ute lukke alt!!!!!! Moro Kjære deg Du har det så vondt og er så ustabil nå at du trenger hjelp, det er ikke for å være stygg mot deg jeg skriver dette. Men situasjonen du er i virker låst, din bror er ikke den rette til å diagnostisere deg. 0 Siter
Gjest Skrevet 19. juli 2014 Skrevet 19. juli 2014 Kjære deg Du har det så vondt og er så ustabil nå at du trenger hjelp, det er ikke for å være stygg mot deg jeg skriver dette. Men situasjonen du er i virker låst, din bror er ikke den rette til å diagnostisere deg. vel - spes allmenn med og kan " i prinsippet " være mitt alebi mot alt .... Men 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. juli 2014 Skrevet 19. juli 2014 vel - spes allmenn med og kan " i prinsippet " være mitt alebi mot alt .... Men Tror ikke du forstår hvor syk du er, alt dette har okkupert hele din hverdag og ditt liv. Du trenger kyndig hjelp. 0 Siter
Gjest Skrevet 19. juli 2014 Skrevet 19. juli 2014 (endret) Beklager - men hææææø???? Kjenner meg dog ikke helt oppesen ..... Endret 19. juli 2014 av En namnlaus 0 Siter
Gjest Skrevet 19. juli 2014 Skrevet 19. juli 2014 Tror ikke du forstår hvor syk du er, alt dette har okkupert hele din hverdag og ditt liv. Du trenger kyndig hjelp. 0 Siter
Gjest Skrevet 19. juli 2014 Skrevet 19. juli 2014 Unnskyld - respektløst å skrive her " i fylla" burde ikke gjøre det. Under Min verdighet 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. juli 2014 Skrevet 19. juli 2014 Unnskyld - respektløst å skrive her " i fylla" burde ikke gjøre det. Under Min verdighet Du burde ikke drikke når du sliter så jævlig! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 Skrevet 19. juli 2014 Kjære deg! Jeg forstår _virkelig_ at du ikke har det enkelt nå, og jeg håper virkelig at du drar på den neste timen du har hos psykologen! Du må gjerne bytte behandler om det føles best for deg, men det er fortsatt viktig med en ordentlig avslutning hos hun du går hos nå, slik at du kan få litt mer ro! Du skriver her at du drikker med din bror, samtidig som du er på DOL, jeg vet ikke helt om det er den beste kombinasjonen.. Anonymous poster hash: 5f757...c94 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.