Gå til innhold

Hva syns dere om denne sangen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

stjernestøv

Tror ikke du skal ta det så tungt at noen mente enkelte innlegg tilhørte åpent forum. Alle velger selv hva de vil lese og ikke ut fra interesser og tid , du ytrer deg ofte om dine psykiske problemer og da er vel det relevant i et psykiatri forum:) mvh

Forstod ikke for dette er jo psykiatri, trodde det var det jeg skrev om/delte.

Annonse

stjernestøv

Ikke legg så mer i det enn det han skrev:) Kanskje du får mer respons på et alternativ forum.... men det er kanskje ikke det beste for deg akkurat nå? Gå deg heller en tur ( hehe:)

Du har ikke gjort noe galt;)

Takk da. Ja får vel mer respons på et alternativt forum, har du noen å anbefale? Er ikke så mye liv på paranormal.no, men har ikke vært der på en stund heller. Takk for ideen :)

stjernestøv

Ikke legg så mer i det enn det han skrev:) Kanskje du får mer respons på et alternativ forum.... men det er kanskje ikke det beste for deg akkurat nå? Gå deg heller en tur ( hehe:)

Du har ikke gjort noe galt;)

Hadde ikke konto der mer og man kunne ikke registrere seg med hotmail? Må jo lage ny epostadr da. Vet du om andre forum som er alternative da? Ble litt lei av paranormal.no for det var folk som tullet der derfor kuttet jeg det ut. Men seriøse sider?

Å så du blir skremt av sånt, ikke vits i å spør deg da. Jeg blir inspirert av sånt.

Endret av stjernestøv

Hadde ikke konto der mer og man kunne ikke registrere seg med hotmail? Må jo lage ny epostadr da. Vet du om andre forum som er alternative da? Ble litt lei av paranormal.no for det var folk som tullet der derfor kuttet jeg det ut. Men seriøse sider?

Er det ikke bedre å holde seg til Donald nå og heller variere med litt Pondus av og til ;)

stjernestøv

Er det ikke bedre å holde seg til Donald nå og heller variere med litt Pondus av og til ;)

Jo kan lese Donald men ikke Pondus :)

Venter på to ting, en bok og en film og jeg gleder meg sånn. Men det er ikke psykiatri ;)

Kan holde meg til åpent forum, denne tråden kan jo flyttes til åpent? Går ikke det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...