Gå til innhold

Hva syns dere om denne sangen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv

Jeg så den Siste Samurai i går natt. Sett den? Fantastisk film og musikk :)

Med Tom Cruise? Da har jeg sett den, bra film. Kunne sikkert sett den om igjen, er en stund siden :) Elsker bra filmer, men det er så mye dritt også. Skulle se en i kveld "maniac", han gikk jo bare rundt og drepte folk, ingen handling. Måtte skru den av.

Venter på Heaven is for real, er så spent på den. Den er fra virkeligheten, og handler om en liten gutt som forteller om den andre siden. Den blir sluppet i morgen, håper de sender den i morgen fra usa.

Annonse

Gjest Gargamel

Jeg synes medisinering går litt for langt. Nå har 4/18 i klassen til sønnen min (9 år) en diagnose! Stort sett adhd. I ett eller to tilfeller tror jeg det er rett, men i alle fall 2 er godt innenfor normalen synes jeg. Man kan heller spørre om hvor normalt det er for en niåring å sitte stille i timevis. Mulig dette er verd en egen tråd en gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...